neljapäev, 11. juuni 2015

Minu esimene postitus :)

Tere esimesed lugejad,

Iga algus on natuke raske. Nii on minulgi natuke raske seda blogimaailma alustada. Miks ma seda teha tahan? Ennekõike sellepärast, et jagada oma lähedastega enda rõõmu ja õnne ning toimetusi, mis ma igapäevaselt teen. Kuna ma nagu nii kirjutan oma arvuti oma mõtteid ja lugusid, siis mõtlesin, et jagan neid ka teiega.

Kirjutan natuke endast neile, kes mind ei tea aga tahavad minust teada.
Mu nimi on Marve Truuver ja ma olen 26 aastane. Ma elan Keila lähedal Tutermaal ja ma töötan Keila Rukkilille lasteaias õpetajana. 2014.aasta kevadel lõpetasin Tallinna Ülikoolis eelkoolipedagoogika eriala. Kui kellelegi huvi pakub, kuidas ma sinna jõudsin, siis võin sellest täitsa tulevikus kirjutada ja olla nii mõnelegi eeskujuks. Pärit olen ma muidu Läänemaalt sellisest väiksest külast nagu Nigula, mis asub Taebla lähedal. Selline mõnus ja väike kohake, kus oma suve ikka veedan kui vähegi võimalik. Mulle meeldib väga käsitöö, mis tuleneb vast juurtest, sest mu ema on õmbleja, tädi teeb kaltsuvaipu ja nukuriideid, ema vanatädi tikkis palju. Eks tulevikus saab lugeda ka selle kohta, mis ma meisterdanud olen või plaanis.
 Mul on ka armastav mees, kellega oleme koos olnud üle 6 aasta. Nüüdseks oleme ka kihlatud alates selle aasta märtsist. Kodus on mul veel üks maragratist kass, kes on meil olnud juba 5 aastat. Elukaaslase nimi on Andri ja temal on üks õde. Andril on üks onupoeg ja -tütar, kes elavad ka meie lähedal Kumnas.
Kirjutan nüüd natuke oma perest. Mul on kaks venda ja kaks õde ning kolm õepoega. Vanem vend töötab mul juba aastaid Soomes ja noorem vend ühes puidu töökojas. Vanem õde on poe juhataja ja keskmine õde ühes lambi firmas. Eks tulevikus kirjutan veel oma õdedest-vendadest ja õepoegadest. Õepoegi on mul kolm ja sügisest on nad kõik koolilapsed. Vanem on Sander ja tema läheb meil juba üheksandasse klassi, Marcus Cesar läheb meil viiendasse ja Oliver esimesse. Sander tegeleb meil taipoksiga, Marcus ja Oliver jalgpalliga. Marcus on sellega tegelenud juba aastaid aga Oliver alles hakkab seda teed käima.
Vot selline väike sissejuhatus minust ja minu perest. 
Jään ootama küsimusi, millest võiksin tulevikus kirjutada. Mõned mõtted on mida tahaksin jagada aga jään ootama ka teie küsimusi,

Päikest ja olge mõnusad,
Marve

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...