kolmapäev, 22. juuli 2015

Emotsioonid on laes.

Hei-hei,

Nüüd natuke sellest, kuidas möödusid minu tööpäevad ning puhkus Kurkses.

Tööpäevad möödusid väga ruttu ja toimekalt. Õnneks ei olnud palju lapsi aga enamik lapsi olid teistest lasteaedadest. Väga harjumata oli nende võõraste lastega, sest enamik oli vene rahvusest. Kohati oli ikka raske, sest vene keel ei ole minu tugevaim pool. No see selleks. Õnneks nii palju kui ma seda keelt oskan sain ikka hakkama. Üldiselt oli väga tore tööl olla ja näha töökaaslasi. 

Nüüd natuke puhkusest. Saime nii päikest kui ka vihma. Üldiselt möödus meie puhkus taaskord väga hästi, lõbusalt ning hoopis teistmoodi kui tavaliselt.

Kurkse läksime taaskord reedel. Reedel lihtsalt istusime ja nautisime mõnusat seltskonda. Seltskond oli seekord eriti suur meid oli  lõpuks kokku 11. Meil oli seal ka aukülalisi, kes olid väga lahedad ning rõõmsad. Ma ei mäletagi millal meid viimati seal nii palju oli. Tänaseks õhtusöögiks oli meil nii suitsutatud lõhe, praelest ning lihtsalt väike grill. 

Tänane reede oli haruldane, sest esimest korda Kurkse ajaloos tehti kilesauna, mis oli väga lahe ning äge. Kuna ma tegin selle ehitamise käigus palju tööd, siis olin ma esimene, kes sauna sai. Meestel ei olnud muidugi selle vastu midagi, sest nemadki arvasid, et nii on õige. Algul olime neljakesi saunas mina ja kolm meest. Lõpuks tuli äi ka, kes sai ainult auru, sest alguse magas ta lihtsalt maha. Peale seda kui keha soe sai kohe vette minna, mis oli väga kosutav ja ergutav. See ei olnud veel kõik, sest kogu see üritus toimus ilusa päikeseloojangu taustal. Ühesõnaga väga lahe ning ülimalt äge kogemus.

Laupäev möödus meil veel meeleolukamalt, sest täna oli see päev kui Tiinal ja Valeril (meie naabrid) täitus 35. pulma aastapäev. Nii olimegi kõik ootusärevuses, millal kell 16.45. saab, sest siis nad abiellusid. Enne seda kui pulm peale hakkas tegime lõunasööki, milleks oli keedukartul, tomati-kurgi salat, šašlõkk, grillribi. Metsas maitseb ikka kõik toit teisiti. Lõpuks oli kell juba nii palju, et oli aeg end punasesse riietuda, et nende pulmad uuesti läbi mängida. Kuna meid oli palju, siis tegime ühe värava, kus nad läbi lähevad, ümisedes samal ajal pulmamarssi. Kõik nägi välja nagu õiges pulmas, sest oli nii paaripanija, pruutneitsi, lilleneiu, kui ka sõrmused, mis oli tehtud nipukatest. Peale tseremooniat toimus ka noorpaari õnnitlemine ning heade soovide jagamine. Peale pidulikku osa suunduti telkide poole, kus võeti noorpaari terviseks (nii tehakse ju õiges pulmas ka :)). Söödi isegi head kooki, mis külakostiks toodi. Kurkse ajaloos toimus esmakordselt selline pulma tseremoonia, mis oli osaliste jaoks emotsionaalne. 


Kuna päev oli väga lõbus ja tore, siis tänanegi päev lõppes saunaga, mis oli sama hea kui eilne. Ainult selle erinevusega, et täna sadas vihma, mis oli külmem kui merevesi. Täna oli sauna külastajaid kokku 7 ja kõik nautisid seda ning kiitsid taevani. Eilne proovi sauna jaoks tehti üks korvitäis kive soojaks ning suutsin selle ilusti vastu pidada (ühest korvist sai kaks sauna korda) aga täna tehti kaks korvi ja teise korvi viimane kord jäi võtmata, sest lihtsalt hakkas vastu. Kuna tänane ilm oli väga kehva ning vihmane, siis peale sauna istuti enamik aega katusealuste all. Kuna lõunast oli veel kartulit järgi jäänud, siis äi praadis neid, mis tulid väga head ja maitsvad. Kuna tänane ilm oli väga kehva, siis mindi ka üsna vara magama võrreldes eilsega. Muidugi oli täna viina napsutajaid vähem, sest mõnel oli eilsest veel hommikulgi paha olla :D. 

Pühapäeva hommik käes algas hommikusöök taaskord kohvi ja võikudega. Kuna reedel ja eile lohetada ei saanud, siis püüdsime seda teha täna, mis aga paraku oli kohati väga keeruline, sest tuul oli puhanguline. Andrused said üldiselt väga hästi hakkama. Minul oli aga mingi imelik lohe, mis ei võtnud lihtsalt tuult alla. Nii kui üles sain lendas kohe alla ja äi oli see, kes sellega pihta sai :). 

Lõpuks hakkasime asju kokku panema, sest ilm oli kahtlane. Pigem saada asjad kuivalt autosse kui märjana.

Koduteel olles on saanud meie tavaks see, et kui Kurksest koju sõidame käime alati Kusti poest jäätist ostmas. Seda tegime ka seekord. 

Kodus ootas meid veel üks üllatus. Reedel kui kodust lahkusime olid aknal kõik tomatid rohelised aga kui pühapäeval koju tulime olid kaks juba punased. Sellised asjad teevad iga põllumehe rõõmsaks :).
Meie esimesed nunnud :)
Vot selline lahe puhkus oli seekord Kurkses. 

Nüüd saan nädala taaskord tädi kohustusi täita, mis on minu jaoks suur au. Täna on veel see päev kui näen üle pika aja oma isa. Päev möödus väga ruttu ja meeleolukalt. Isa kinkis mulle ühe väikese armsa karbikese väikese meenega. Väikesed asjad on need, mis teevad rõõmsaks. Saime rääkida nii maast kui ilmast ja lihtsalt päeva nautida. Tutvustasin isale piirkonda, kus ma elan.  Lõpuks oli aeg nii kaugel, et oli aeg isa ära saata, mis oli emotsionaalselt väga raske. Eks ma olen oma isa tütar ja sellepärast said pisarad minust võitu. Iseloomult olen ma väge emotsionaalne ja see oli minu jaoks tõesti raske. Lõpuks lehvitasin talle ja saatsin õhumusi ning ta vastas samaga. Nii ta lõpuks läinud oligi, minule kurbus südamesse.

Homme ja reedel olen ma aga tööl ning nädalavahetuseks lähen Läänemaale. 

Taaskord mõned pildid:

Kala on valmis küpsemisele minema
Saun juba püsti ja mina teen tööd nagu mesilane
Nane ja kolm meest. Esimese päeva saunalised :)
Esimesed lestad :)
Lõke valmib
Lihtsalt vapustav päikeseloojang
Pulmaväravad
Pulmalised
...ja nii nad uuesti paari pandi
Saunaliste jalatsid kuivavad
Kusti poe saak
Isa ja tütre päev
Päikest,
Marve

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...