neljapäev, 9. juuli 2015

Jipikajeee

Jipikjeeee,

Nädal on möödunud töökalt ja tublisti.

Esmaspäeval hakkasin lõpuks kappe koristama ja asju revideerima. Kui härra koju jõudis oli tema üllatus suur kuna ta ei mahtunud tuppa, sest kõik asjad olid põrandal laiali :).

Teisipäeval käisin ma aga esimest korda verd andmas, mille üle olin ülimalt õnnelik. Kuidas mul seal läks saab lugeda siit.

Eile hommik algas aga õnnetult, sest saatsin Marcuse koju. Eks olin juba harjunud sellega, et mul on kodus üks suur laps, kellega pean kogu aeg arvestama. Eile oli veel Aime sünnipäev kellele ma helistasin ja laulsin õnnesoovi laulu. No, eks ma olen natuke kiiksuga tädi, aga ma meeldin endale selliste väikeste kiiksudega. Väga hea meel oli Aime häält kuulda ja muidugi uudiseid tema tütrest. Tütar kui sa seda postitust loed, siis tea et olen mõtetes sinuga ja soovin sulle kõike head ning kõike kõige paremat. Sa oled väga, väga tubli ning üheskoos suudame selle raskuse ületada. Saadan sulle suured soojad kallistused ja tea, et sa oled väga kallis. Tea, et olen alati su jaoks olemas kui sa seda vajad.

Tänanegi päev möödus toimetades ning lõbusates toonides, sest täna on mu õel Railyl juubel. Jipikajjeeee PALJU, PALJU ÕNNE SULLE MU KALLIS ÕEKE. Temagi ei pääsenud oma sünnipäeva laulust :).

Täna käisin veel Andri vanaemaga sõitmas, mis oli väga tore, sest vana sai sinna kuhu ta soovis, mis kõige tähtsam sai lihtsalt õue. Tore kui saan selliste väikeste asjadega rõõmu valmistad. Sellega ei ole mu päev veel lõppenud. Täna käis veel Liisu (Andri onutütar) geelküünte hoolduses, mis venis natuke pikemaks, sest tippe oli vaja vahetada. Sellised roosakad küüned sai Liisu seekord.



Ikka veel ei ole minu päev läbi, sest nüüd hakkan pakkima asju, mida ma Hiiumaale kaasa võtan. Homme on see päev, kui läheme Andri ja vennaga õele külla. Mõned plaanid on juba olemas, mis ette võtame aga sellest juba järgmine kord.

Järgmine kord saabki lugeda sellest, kuidas möödus minu õe juubel ning sellest, kuidas on üle pika aja tööl olla (olen puhanud alates 01.06 kuni selle pühapäevani, siis teen 2,5 päeva tööd ning puhkan veel nädala, siis teen 2,5 päeva tööd ja jälle PUHKAN:)). Küll ma olen ikka hea ameti valinud.

Päikest,
Marve

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...