neljapäev, 30. juuli 2015

Kes palju teeb, see palju jõuab.

Hei,

Aeg lendab sama ruttu nagu ühest linnupojakesest kasvab linnuke.

Natuke sellest, kuidas möödusid minu kaks tööpäeva, reis Läänemaal ning metsas käik ja veel natuke sellest, mis plaanis.

Nüüd natuke sellest kui tore nädal oli meil õepoja Sandriga. Tegime koos süüa, mängisime erinevaid lauamänge ning muid mänge. Käisime koos jooksmas. Samal ajal kui meie tööl olime käis Sannu rattaga sõitmas ja tutvus ümbritseva põllumajandusega, sest see on tema suur kirg. Reedel helistasime mu vanemale vennale, laulsime talle sünnipäeva laulu ning soovisime riduradapidi talle palju õnne. Lihtne aga tore üllatus minu meelest. Laupäeval aitas Sannu mul natuke rohida ning pärasts preemiaks grillisime. Pühapäeval enne kui koju tulema hakkasime oli Sannu taaskord grillmeister ning õhtul koduteel korjasime kolmekesi mustikaid. Kuna meil ühtegi ämbrit kaasas ei olnud, siis olid poisid leidlikud ja tegid tühjast taarast anumad. Esmaspäeval käisime taaskord mustikal ja korjasime kahepeale 4 tunniga käsitsi ca. 7,5kg, millest 3,9kg saatsin õele linna. Andri vanaemalegi viisime kaks suurt karpi. Esmaspäeva õhtul viis Andri Sannu õhtusele rongile ning nii ta koju läkski. Selleks korraks said tädi kohustused jälle otsa.

Tööpäevad möödusid väga ruttu. Need võõrad lapsed, kes teistest lasteaedadest meil käivad on saanud ka juba armsateks. Mina olen oma lastega nii harjunud, et kui nad hommikul tulevad või õhtul lähevad, siis ma kallistan neid ning soovin ilusat õhtut. Nii oli ka seekord. Armsaks tegi aga asja see, et teisest lasteaiast olev tüdruk tuli mu juurde ja küsis nii armsasti kui koju minema hakkas:,, Kas ma tohin sind kallistada?" Mina selle peale :,,Muidugi võid." Üks poisski tuli enne koju minekut jooksuga rühma tagasi ja küsis:,, Kas sa oled homme ka tööl?" Mina:,,Jah." Poiss:,,Juhhuu, siis ma tulen homme ka lasteaeda!". Selline siiras tagasiside teeb meele rõõmsaks ja südame soojaks.

Laupäeval läksime maale. Enne kui aiamaale suundusime kasutasime juhust ja soovisime Annelile nii sünnipäevaks kui ka pisipõnni puhul palju õnne. Tore oli neid näha ja poiss ka juba nii suur. Õnnesoovid ning kallistused üle antud läksime aiamaale, kus oli suur rohimine ning lõpuks mardikate vaatamine. Pühapäevgi möödus rohides. Pean tunnistama, et see töö meeldib mulle, sest nii saan mõtted mujale ning teha seda, mis mulle meeldib. Nagu eespool lugeda sai, siis käisime enne koju tulekut metsas mustikaid poistega korjamas. No taaskord väga lahe ja äge seik. Hea, et Sannu mind kuivanud puu alla ei jätnud :). Ta pani mingile puule jalaga, aga selle küljest lendas üks suur kuivanud oks, mis jäi õnneks kuhugi taha kinni ja ei jõudnudki minuni. Esmaspäeval pidin ma aga ehmatama rohu sees krõbistava konna peale. Toetades samal ajal kätt ühele kännukesele ja kui ta äkki hüppas, mina ehmatasin ning olingi maoli maas, sest kännuke millele toetasin oli täitsa kuivanud :). No nalja kui palju muidugi hea, et uss ei olnud.

Teisipäeval käisime musununnuga Meremõisas mõnusal datel. Pidasime mõnusa pikniku, ning nautisime lihtsalt üksteise seltsi, mere kohina saatel. Tore oli lihtsalt tööpäeva lõpuks natuke aeg maha võtta ja akusid laadida.

Eile käisime aga Marvi ärasaatmis peol, mis toimus Laulasmaal. Kuna Andri töötas temaga Otti & Mattilda kohvikus koos, siis kutsuti ta üllatuskülalisena sinna, mis oli nii vahva. Seltskond oli seal ikka äge ja kui soojalt seal meid vastu võeti. Igatahes väga lahe ja äge õhtu oli seal nende kohviku töötajatega. Soovitan seda kohvikut soojalt.

Täna on meil peres aga pidupäev, sest Andri tädil on sünnipäev ja selleks puhuks on meil talle üks väga armas ning südamlik kingitus. 

Nädalavahetus tuleb meil taaskord meeleolukas, sest minu vanem vend ja õepere tulevad meile külla. Kuna vennal oli sünnipäev, siis lihtsalt istume ja naudime seltskonda. Kuna meil on alati palju naeru, nalja, siis on alati need koosviibimised väga ägedad ja lõbusad.

Selleks puhuks tahan proovida esimest korda pavlova kooki teha. Eks ole näha, mis sellest välja tuleb. Saades eile veel ühelt tublilt kondiitrilt indu juurde, et proovida. Eks järgmine kord juba sellest, kuidas õnnestus. 

Olge tublid,
Marve

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...