neljapäev, 9. juuli 2015

Nädalavahetus Kurkses


Hei, hei.

Enne seda kui kirjutan oma Kurkse puhkusest, siis annan veel teada, et lõpuks ometi olen ka Eesti Lasteaednike Liidu ametlik liige. Olen sellele taaskord ammu mõelnud, et võiksin seda teha, aga nüüd on tehtud. 

Nüüd sellest kuidas möödus meie puhkus Kurkses.

Neljapäeval hakkasime juba autot pakkima, et reedel saaks kohe minema hakata kui härra töölt tuleb.

Reede käes, hinges ärevus ja ootus. 16.00 paiku käisin vennal Harutee bussipeatuses vastas, peale seda võtsime veel poest mõned asjad ja hakkasime Tutale sõitma. Uskuge või mitte aga ummiku tõttu jõudsime koju 17.15. No nüüd läks meil kiireks, sest viisin ruttu Andri vanaemale asjad ära, mis ta poest soovis, siis lippasin koju, et viimased asjad kokku panna enne härra tulekut. Ei läinudki kaua kui härra koju jõudis. Viimased toimetused ning pakkimised tehtud startisime kodust 18.05. 

Kurkse jõudes oli meie õnneks koht vaba ja hakkasime laagrit üles panema. Laager üleval, telgid püsti hakkasime puhkust nautima. Veel sellest, et eelmises postituses kirjutasin sellest, kuidas ma ühed liivakotid õmblesin varikatuse raskusteks. Nüüd pildid sellest ja võin öelda, et need igati õigustasid ennast ja hoidsid ilusti meie varikatust paigal. Seega ärge kulutage raha raskuste pelae vaid õmmelge ise.

Kasutasin teksade sääre, õmblesin kokku ja täitsin liivaga.

Õhtul grillisime ja tundsime end lihtsalt mõnusalt. Pean rääkima ka ühe nalja kuidas me avasime kurgipurki, mille vend oli kaasa võtnud. Kuna meil avajat ei olnud, siis võttis Andri selle enda kätte ja lõi sellele küünarnukiga peale, et õhk välja tuleks. No muidugi tuli ka aga sellest oli vähe abi, sest kaas oli veel peal. Nüüd tulin mina ning tahtsin neid aidata lüües suure noaga kaane pihta aga meie õnnetuseks lõin ma sellesse suure augu :). Nüüd oli vaja kaas kätte saada, mille peale avastas Andri, et tal on autos mingid näpitsad, millega saaks selle peale ära tirida. Mõeldud, tehtud ja saimegi kurke sööma hakata :).

Nii avatakse metsas purke :)
Õhtusöök
Marcusel on lihtsalt nii hea nägu
Kõhud täis ja meel hea olime mere ääres. Mehed loopisid lutsu ning mina vaatasin niisama ja nautisin loojuva päikese võlusid. Õhtu mere ääres lõppes ühte topsikut kividega loopides, mis oli väga äge ja lahe.

Tops, mida loopisime kividega

Mehed lutsu loopimas

Päikeseloojang vol 1
Päikeseloojang vol 2

Laupäeva hommik algas mõnusa pätikohviga ja võikudega. Peale seda veetsin päeva mere ääres päikest võttes. Samal ajal oli hea ristsõnu lahendada ja näha kolme meest, kes nautisid vett nagu hülged. Meie Marcus nautis vett nagu kala. Lõunaks tegime head külmasuppi keefirist ja emme tehtud peedikuubikutest. No küll oli ikka hea. Kuna Maku keefirit ei joo, siis tema sõi paljast peeti :). Lõuna söödud sai jälle päikest nautida. 

Õhtul tulid meile külalised kelleks oli Andri pere ja tema tädi. Õhtu möödus väga meeleolukalt. Poolakad tahtsid teada, kus on liivarand aga seda on sealt raske leida. Õhtusöögiks tegime kartulit ja kõrvale sõime heeringat. Päris hea oli kui aus olla. Söödud, lobisetud hakkasime grillima.

Pühapäeva hommik algas taaskord pätikohviga ja mõne võikuga. Tublimad olid juba üleval ja nautisid päikest koos kohviga mere ääres. Andri tädi oli hoopis kaval ja läks oma tooliga merre. Kuna päike oli mõnus ja pilvi ei olnud, siis otsustasin oma ristsõna ning pihustava pudeli tuua (see oli täidetud mereveega, et saaks ennast kasta), et päikest võtta. Päikest saime täna muidugi palju kohe niipalju, et õhtul enam päikest ei kannatanud. Väike Marcus põletas oma turja, vend jalad ja Andri käed. No võib öelda, et suvi on asja ette läinud, sest päikest on saadud. Veel võin öelda, et minu suve hooaeg on avatud, sest sain tuulelohet lennutada, mis on minu üks lemmiktegevusi suvel. Sain proovida ka professionaalset lohet, mis oli minu jaoks võõras, sest see ei teinud sellist häält nagu teeb minu oma. No eks ma olen harjunud oma lohe häält kuulama ja eks mul tavaline jyski lohe. 

Lohetajad
Marcuse esimene lohetamine
Binokliga saab vihmavarju all ka vaadata. Pilt sellest kui me enam päikest ei kannatanud.
Maily ja Marek midagi nüüd teile. Ma ei tea kas Maku rääkis teile aga ta lohetas elus esimest korda. Pean tunnistama, et tal tuli see väga hästi välja. Seega Maily ja Marek nüüd on aeg Makule tuulelohe osta, et ta harjutada saaks :). Teadmiseks teile, et ta lohetas profi omaga. 


Selline vahva puhkus Kurkses,

Olge tublid ja nautige suve,
Marve

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...