neljapäev, 17. september 2015

Natuke töö juttu.

Terekest.

Aeg lendab ikka ruttu.

Eelmisest postitusest ei ole küll väga palju aeg möödas aga lihtsalt mõtlesin, et panen kirja natuke tööst ja anna Teile ikka märku, et olen olemas.

Uskumatu aga tõsi kohe saab juba pool septembri kuud läbi ja ega polegi kaua jäänud, kui september ongi läbi.

Aeg on lennanud ruttu ja toimekalt. Tänane päev kulus mul töö peale. Ma kirjutasin ära lastevanemate koosoleku punktid. Koosolek on juba 21.09. Lihtsalt kirjutan siia jätkuks, kuna meile tuleb rääkima Pilvi Kula (õpetaja), siis kas Teil oleks soov lugeda näpunäiteid selle kohta, mida kool koolilapsest ootab. Kindlasti on siin emmesid-issisid, kelle lapsed on see aasta koolieelikud ja lähevad järgmine sügis kooli. Kirjutaks lihtsalt põgusalt sellest, et mida kool lapselt ootab ja tooksin näiteid. Ütlen ausalt ise ootan ka huviga, mida räägitakse.
Peale selle hakkasin vaatama ja uurima lasteaia tegevuskava. No juhe jooksis lõpuks ikka nii kokku, et enam ei saanud arugi, mida mingi sõna tähendab. No  pole midagi nüüdseks olen ma selle läbi töötanud ja saan homme sirge seljaga paarilisega seda arutama hakata. Taaskord üks pikk päev. Aga asjad on vaja valmis saada.

Homme lähen ma aga töökaaslastega ,,Õpetaja digitaalse arengumapi" koostamise koolitusele. Kuigi ma kirjutasin ammu aega tagasi postituse sellest, et palun abi, siis nüüd kui asja uurima hakkasin tuli välja, et see koolitus ei olegi nii hull nagu ma arvasin. Eks ma olen natuke selline ülemõtleja. No kui selline iseloomuomadus on antud, siis selle vastu ei saa. Eks järgmine kord juba natukene ka sellest koolitusest kui on huvi ja huvilisi.

Nüüdseks aga head ööd ja kohtumiseni,
Marve


Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...