esmaspäev, 7. september 2015

Palun abi.

Tere kõigile.

Alustan kohe sellest, et postitus on ennekõike mõeldud neile, kes on kuulnud midagi või on ise juba käinud täiendkoolitusel ,,Õpetaja digitaalne arengumapp". Vajuta lingile, et saada teada millega tegu. Tallinnas toimub see koolitus 18.09 - 25.09.

Ega ma pikka juttu teegi. Tahan lihtsalt teada kas see koolitus ongi nii räige nagu seal moodulites kirjas? Mulle jääb mulje, et seal pead sa ikka tõeline itimees oleme, et need asjad ära teha. Mõni, kes ei oska oma blogigi luua, jääb juba hätta. 

Vaadates seda tabelit, siis jääb mulje, et mul ei olegi seal midagi teha, sest enamik on kooli õpetajad, kellel läheb seda koolitust ehk rohkem vaja. 

Mina, kes ma lõpetasin alles Tallinna Ülikooli tean, mis on moodle, IVA, andmebaas EBSCO, otsingusüsteem GoogleScolar või APA viitamissüsteem. Aga vaevalt seda teavad kõik õpetajad, kes end sellele koolitusele regasid. Küsi endalt selle postituse lugeja? Kas Mina tead, mis need on?
Ja miks ma peaks looma omale konto koolielu.ee? Kui see on niisama kättesaadav.
Ühesõnaga ma ei saa aru miks peab sellised asjad omandama ja endale selgeks tegema üks tavaline inimene, kes ei jagagi võib olla arvutist nii palju!?

Võite küsida, miks ma siis regasin ennast sinna? Sellepärast, et see algul tundus väga lahe koolitus ning arvasingi, et seal õpetatakse kuidas koostada arengumappi. Väga hea ju ja nii saan seda ka oma töös ära kasutada. Nüüd tutvudes kogu selle asjaga saan aru, et asi on ikka nii mahuliselt ette võetud, et hoia ja keela. Eks ma saaks sellega hakkama küll aga see on ikka hull, hull töö.

Nüüd palungi lugejad Teie abi, et teada saada, kas see koolitus on tõesti nii räige.
Kõik kommentaarid ja kokkupuuted selle koolitusega seoses on teretulnud. 
Kirjutada võivad ka kõik need, kes sellel koolitusele lähevad ja mida nemad sellest arvavad.

Tänades,
Marve.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...