pühapäev, 18. oktoober 2015

Õnnelik nädal

Terekest,


See nädal on olnud üks väga pidulik nädal. Selles mõttes, et nii palju on sünnipäevasid ja tähtpäevasid.



Esmaspäeval oli meil töö juures kahel inimesel sünnipäev.



Teisipäeval oli Andri õe peikul sünna. Tegime talle Andri vanematega koos tööriistakohvri. Peale selle täitus meil Andriga 7 kuud kihlusest.


Kolmapäeval 14.10. sai meil Andriga 7 aastat koos elatud, oldud ja eksisteeritud. Uskumatu kui kiiresti ikka aeg lendab. Andri on tõesti mees, kes on minu jaoks loodud. Ta on alati mul olemas kui ma teda vajan. Ta on mees keda ma armastan. 

Meil on üheskoos veel väga, väga palju minna...

Plakatil on kõik öeldud.
Neljapäeval ei olnud kellelgi sünnipäeva :)


Reedel oli kohe aga selline päev, et hoia ja keela. Kõigepealt oli Andri vanatädi õnnitlemine. Peale seda tõttasime Keilasse Andri õe ja tema peiksi soolaleivakale. Et veel ikka vähe oleks, siis kutsus õde mind ka Tallinnasse, et koos välja minna. Kuna nädal oli ikka nii kurnav, siis ilmselgelt ei suutnud ma kuhugi minna. Kell 22.00 tulime juba Keilast ära, sest silm hakkas lihtsalt kinni vajuma.


Kingitus soolaleivaks pluss kaks potilille ja erinevaid leiva näkse.


Eile oli mu vanemal õel sünnipäev. Palju, palju õnne talle. Taaskord helistasime ja laulsime sünnipäeva laulu, mis mulle on juba ammu omaks saanud.

Kuna päev oli ka väga ilus, siis soovisime jäädvustada enda 7 aastapäeva, mida kinnitavad ka eelnevad pildid. Nii käisimegi Leetse mõisa juures.
Paldiski tuulikud olid tegelikult need kuhu me esimest korda koos Andri ja tema tädiga koos sõitsime. Leetsegi ei ole sellest väga kaugel. Eks sellepärast valisime pildistamiseks ka selle koha.


Täna oli meil aga perekondlik lõuna Hüüru veskis. 


Pilt meie lõunast
Täna on ka minu tädil sünnipäev. Seega palju, palju õnne ka temale. Peale pidulikku söömingut saime kokku Andri vanaema juures, et lihtsalt koos aega veeta. Nüüd oleme aga kodus, teeme süüa ja mõtleme, et homme peab tööle minema. Nädalavahetus on möödunud nagu tuul, mis kord on ja kord ei ole.



Mõnusat uut nädalat ja nautige seda värvilist sügist,

Marve

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...