esmaspäev, 23. november 2015

Kuhu kaob see aeg?

Heihopsti!

Jälle üks nädal möödas. Kuhu küll kaob see aeg?

Uskumatu aga juba on pool novembrit ka läbi. 
Olete vist juba harjunud sellega, et teen nädalate kaupa kokkuvõtteid. 

Kuidas möödus minu eelmine nädal ja mis ootab ees see nädal? 

Esmaspäev ja teisipäev olid suhteliselt rahulikult. Teisipäeval olin aga üle pika aja pika päeva tööl ja see oli ikka äge. Oh seda õnne laste silmis kui said teada, et olen nendega pika päeva.

Kolmapäeval käisin koos Anneliga Vikerkaare lasteaia konverentsil ettekannet tegemas. Minu esimene etteaste pedagoogidele, mis läks minu arvates hästi. Uskumatu aga tõsi seda märkasid nii oma maja töötajad kui ka tuttavad teistest lasteaedadest. Tore on selline positiivne tagasiside, sest see on see, mis teeb meid tugevaks. Minu üllatuseks oli konverentsist ka väike artikkel Keila Lehes.  Akvaariumigi sai tööle pandud, mis saime tuttavate käest sümboolse hinnaga. Aitäh teile selle eest.

Neljapäeval ei teinud suurt midagi aga selle eest reedel oli emme sünnipäev. Tegime lastega talle üllatuse ja helistasime talle ning laulsime sünnipäeva laulu. Oh seda õnne ja neid pisaraid. "Sellist üllatust ei oleks ma küll oodanud!" olid emme sõnad. Töö juures küsiti aga temalt: ,,Kas sul juhtus midagi?" Õnneks mitte ja minu eesmärk  üllatada sai täidetud.

Laupäeval sõitsime maale emme sünnipäeva tähistama. Väga tore oli, sest üle pika aja said õed-vennad taas kokku. Tore oli näha ka inimesi keda muidu pole pikka aega näinud. Ühesõnaga üks tore sünnipäevapidu sai maha peetud toredate inimestega.

Pühapäevgi möödus ruttu, sest peale lõunat hakkasid kõik oma kodudesse sõitma. Täna saime ka akvaariumisse esimesed elanikud. Aitäh Katale, kes nägi suurt vaeva ja püüdis mulle kolm põhjakoristajat. 

Tänane päev möödus ruttu ja natuke tõbiselt. Kõri on jäme ja enesetunne lihtsalt natuke kehva. 

Homme lähme aga akvaariumi uusi elanikke ostma. Keda? Veel ei tea, eks see jääb üllatuseks.

Kolmapäeval võtame härraga aja maha ja läheme Keila Kultuurimajja "Petiseid" vaatama. 

Neljapäeval on meil üks sünnipäev. Reedel oleme vast kodused ja nädalavahetuseks sõidame Pärnu vennale külla. Pidavat soolaleivakas olema. Kindlasti tuleb üks tore nädalavahetus.

Taaskord üks tegus ja toimekas nädal. Loodan, et tervis peab ikka vastu, sest mingi kummaline viirus on liikvel.

Seniks olge mõnusad ja hoidke neid, kes Teile kallid.

Ükskord kui jäädvustasime meie päeva

Marve

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...