laupäev, 2. jaanuar 2016

Ilusat uut aastat.

Heihopsti,

Kõik kirjutavad oma eelmise aasta kokkuvõtteid ja uue aasta lubadusi. Aga...

Kokkuvõtvalt võin öelda, et minu eelmine aasta oli suhteliselt ok. Küll olid tõusud ja mõõnad aga positiivsust oli rohkem. 

Näiteks ma olin suhteliselt terve, minu õega on kõik hästi, me kihlusime härraga (ju varsti need pulmad ka), kaotatud kilod on jäänud minevikku ja ma saan väiksemas suuruses riideid vaadata, ma armastan ennast ja oma välimust, mul on kodu, kus mul on hea olla ja kuhu ma tahan tulla, mul on töö, mida ma armastan ja mis mulle meeldib, mind ümbritsevad positiivsed inimesed, ning kõige tähtsam ma jagan oma päevi, muresid, rõõme, pisaraid oma armastatud härraga, kes on mu jaok kõik. 
Möödunud aasta on mind teinud nii tugevaks, et saan öelda, et elu on see, mis õpetab.

Uueks aastaks aga ei lubanud midagi, sest saates "Mida toob aasta 2016" oli amburitele ikka HULL aasta. No mitte midagi positiivset. Mitte, et ma nüüd kogu aeg sellel mõtleks või iga hommik horoskoopi lugema hakkaks. Seda kindlasti mitte.
Üldse pidid plaanide tegemised see aasta luhta minema. Kuna eelmise aasta sügisest elan nagu nii üks päev korraga, siis teen seda ka see aasta. Sellepärast pole ka mingeid erilisi lubadusi. Kõik asjad, mis siin ilmas juhtuvad, juhtuvad mingil põhjusel.

Vot selline väike algus minu uue aasta väikesele postitusele.

Veel aga tahan Teiega jagada neid imelisi vaateid, mis täna jäädvustatud said.
Käisime härra ja vennaga Paldiskis sõitmas. Aitäh härrale, et ta meid toast välja kupatas, sest ilm oli tõesti ilus ja need vaated ...

Meri auras ja pildil on näha ka ühte luike
Tõestus auravast merest



Sellise külmaga võib hiirekestki uitamas näha
Kivid, mis on kaetud lume ollusega
Lihtsalt üks tore puu oksake
Leia pildilt süda
Üks lahe jäätunud kompositsioon




Me kolm


Üks ringidest koosnev supp

Vot selline üsna paljude piltidega postitus aga tahtsin Teiega jagada neid ilusaid uue aasta looduse vaateid.

Nüüd soovingi Teile mu lugejad ILUSAT UUT AASTAT JA TULGU SEE KINDLASTI ILUSAM, PAREM, RÕÕMSAM, ARMASTUST JA HOOLIVUST TÄIS AASTA.




2 kommentaari:

Monika ütles ...

Armas Marve,
mäletan sind lapsepõlvest kui ühte armast väikest tüdrukutirtsu. Kahjuks ei ole meil olnud võimalust rohkem kohtuda, kuid mul on siiras rõõm näha et oled nii tubli ja asjalik :) Hoian su vahvatel tegemistel silma peal :)

With love,
Monika

Marve toimetused ütles ...

Nii armas. Aitäh Sulle Monika, nende ilusate ja armsate sõnade eest. Selliseid kommentaare on nii hea, armas ja tore lugeda. Aitäh Sulle, sain sellise positiivse laengu praegu (Y).

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...