kolmapäev, 9. märts 2016

Natuke lobajuttu ja naistepäevast.

Terekest,

Olen taaskord oma blogist kaua eemal olnud aga varsti külastan tihedamalt. Ega midagi väga suurt ka vahepeal juhtunud pole. 

Vabariigi pidu kulges meil väga hästi. Maha sai peetud ka õepoja sünnipäev. Taaskord sai hambaarsti külastatud. Ükspäev käisid meil külalised, kellega oli väga tore üle pika aja rääkida ja muljetada. Aga nüüd natuke sellest nädalast.

Küll on ikka nädal. Kõik, mis algab halvasti lõppeb siiski hästi. 

Esmaspäev oli päev, mis kulges üle kivide ja kändude, mis lõppes pisaratega, aga noh vahel on vaja end tühjaks ka nutta. Aga see selleks.

Teisipäev oli selle eest aga üks väga tore päev. Lasteaias tõid lapsedki naistepäevaks lilli. Need toredad pilgud ja emotsioonid olid ikka nii vahvad. Kohati olid lapsed sellised kohmakad, aga siiski siirad.
Nartsissipottki, mis lasteaia poolt kingiti, hakkas täna hommikul õitsema. Kodus kinkis äi roosikimbu ja õhtu lõppes eriti suure üllatusega. 
Härra astus peale 21.00 uksest sisse ja suundus kohe kööki. Midagi ta seal sahkerdas ja majandas kuni ühel hetkel oli suuretoa ukse vahel ja hüüdis: ,,Tere! Täna pidi oleme see päev." Kui ma pilgu tema poole keerasin oli minu vastus talle: ,,Jessas, sa oled ikka hull." Ta käes oli suur kimp roosakaid roose. 
Ise rääkis esmaspäeval, et tal teisipäeval väga kiire päev ja ta ei jõua lilli minna ostma, aga teen seda kui mul vaba päev. Ma olin sellega nõus, sest sain temast aru. No ja kui ta selle suure kimbu mulle ulatas ütles juurde: ,,Ma käisin ikka Selveris ja ostsin sulle need lilled".
Ma olin ikka nii rabatud ja ütlesin talle: ,,Sa oled ikka rumal". Samas ütles süda, et ta on mul ikka nii hea mees ja ta armastab mind.

Tänane päev möödus lasteaias naistepäevast rääkides. Tore oli kuulda, et lapsed ikka tähistasid seda päeva. Kes viis emale ja õele lilled, kelle isad tõid emadele ja tütardele lilli, kes meisterdas midagi või kes tegi üllatusi, mida ei avalikustatud.

Reedel lähme aga härraga ja oma tuttavatega Rootsi kruiisile, sest õemehel oli sünnipäev. Nii ta arvaski, et see oleks kõige õigem koht, kus seda pidada. Meremehe teema on stiiliks. Aitäh sellele kullakesele, kes mulle kostüüme laenas.

Taaskord on kiired ajad ees, aga püüan siiski aega leida ja anda endast märku.

Seniks olge tublid ja järgmise korrani,
Marve
Laste, Erle ja äia kingitud lilled + üks kommikarp, mis pildilt puudu

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...