pühapäev, 29. mai 2016

Heihopsti.


Heihopsti,

Täna saab lihtsalt natuke loba lugeda.

Nädalavahetus möödus mul väga hästi. 

Sai käidud Keila päevadel, grillitud, natuke päikest võetud ning mere ääres pikniku peetud. Kõige tähtsam on selle juures see, et kõike seda saime teha kolmekesi.

Tean, et lubasin kirjutada Kihnu reisist. Nüüd olen saanud pilte juurde ja kohe, kohe jään puhkusele. Nii, et varsti, varsti saab sellest lugeda ja vaadata pilte.

Vahepeal oli ka lasteaia lõpetamine, millest kirjutan, aga sellestki õige varsti. Praeguseks tõmban lasteaias otsi kokku. Lõpetuseks tahangi oma lasteaia aasta kokku võtta lõpupeoga. Veel natuke kannatust ja siis see tuleb.

Teisipäeval lähen ma ämmaka juurde, siis kuulen kuidas on lood meie nunnuga. Kuigi tean, et kõik on hästi, sest ta kasvab, liigutab ja annab endast märku. Teisipäevast hakkab meil jooksma juba 28 nädal (7 kuu).

Lõpetuseks tahan Teid tänada mu lugejad. Nii tore ja armas on saada tagasisidet, et loete ja hoiate end kursis sellega, kuidas mul läheb. Aitäh Teile.


Tänase seisuga lõppes ka Epiima võilillestaari otsingud. Suur aitäh Teile, kes meie poolt hääletasid.
Võilillestaarid



Päikest Teile,
Marve.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...