neljapäev, 12. mai 2016

Pidustustest.




Tere Teile,

Seekord juttu eelmise ja selle nädala pidustustest.

Reedel oli meil lasteaias emadepäeva tähistamine, mis oli nagu üks mini laulu- ja tantsupidu. Lapsed olid väga tublid ja armsad oma rahvariietega. 

Veel enne seda kui ma lasteaias lahkusin rääkisin ühe õpetajaga juttu. 
Kuna eelmine nädalavahetus oli mul üle pika aja vaba (ei teinud töö ülesandeid), siis ütles see õpetaja mulle nii armsad sõnad. Naudi nädalavahetust ja oma kõhubeebi emadepäeva. Sõnad, mis läksid mulle väga hinge ja südamesse. 


Rahvatantsijad
Pühapäeval oligi emadepäev ja minagi käisin nunnuga oma emal külas. Ärkasin enne 08.00. üles, sättisin end valmis ja 08.20. startisin maja eest ja sõit Läänemaale võis alata. Eelmisel päeval ostsin tordi ja sama päeva hommikul võikude materjali. Naersime emmega, et tulin hommikust sööma. 
Kingiks viisime punase- ja mustsõstrapõõsa, sest emme oli neid soovinud. 
Kuna aiamaa ja see põllumajandus on mu nõrkused, siis ilmselgelt oli meil vaja ka aiamaale minna. Oleks tahtnud kohe labida ja sõrmed maasse lüüa, aga väljas oli nii kuum, et ma ei jaksanud midagi teha. 
Kella 14.00. paiku hakkasin juba koju sõitma. Käisin veel surnuaias vanaema juures ja panin küünla. Pean tunnistama ja tõdema, et ma lahkusin sealt taaskord nagu 100kg kergemana. Eks ma olin oma vanaema tütar ja siiani meenutan tema näpunäiteid. Hinnaka oma vanaemasid, kes jagavad teile elutarkusi. 
Kokkuvõtvalt oli üks tore maalkäik, sest üle pika aja sai näha sõpru ja sõbrannasid.

Emadepäeva hommikusöök
All vasakus nurgas natuke küüslauku
Kuidas möödus minu kõhubeebi emadepäev? 
Väga hästi ja üllatustega. Liisu (Härra onutütar) oli meil ühel hetkel ukse taga ja koputas uksele. Tal oli käes üks punane roos ja soovis meile ilusat emadepäeva. See oli nii armas üllatus, et olin sõnatu. Härra kinkis meile kollase krüsanteemi. 

Teisipäeval oli meil aga Andri vanaema sünnipäev. Kinkisime talle ühe laheda kase kruusi koos diabeetikute suhkruga, lilled ja õhupallid. 
Sünnipäevalised


Eile oli meil aga härra isa sünnipäev. Selleks puhuks läksime kõik koos Otti ja Matildasse sööma. Söödud sai üks hea ja maitsev paneeritud seašnitsel kartuli ja maitsvate salatitega. Magustoiduks oli marmorkook (kahjuks pole pilti, et näeksite kui hõrgutavad ja maitsvad need välja nägid).

Kõht mõnusasti täis jalutasime veel kohviku juures ning peale seda läksime Türisalu pangale, et Andrus saaks ühe õhupalli koos soovidega üles lennutada. 
Me kolm

See ka tehtud sõitsime koju. 
Ilmselgelt pidime veel härra vanemate juurde minema, et kingitus ja lilled viia ning üheskoos kooki süüa. Kõht oli nii täis, aga näksist ja heast koogist ei suutnud loobuda. 

Kevad südames ja õues

Seekord, siis selline postitus. Nädalavahetusel lähme töökaaslastega Kihnu. Eks järgmine kord saab juba sellest lugeda. 

Seniks päikest,
Marve.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...