laupäev, 18. juuni 2016

"Ninnupoja" lõpetamine

Hei-hei.

 Trotsides vihmast ilma on õige aeg kirja panna natuke eilsest "Ninnupoja" lõpetamisest.

Taustaks mõnus muusika ning kõrval hea tass kohvi, mis sa hing veel ihkad.

Eile ja 2 aastat tagasi oli seesama päev (17.06.), kui meie peres olid lõpetamised. Kaks aastat tagasi lõpetasin mina Tallinna Ülikooli ja eile lõpetas "Ninnupoja" Tallinna Ühisgümnaasiumi 9. klassi neljade, viitega.


Meie tubli lõpetaja
Mina 2 aastat tagasi

Teil tekkis küsimus, et kes see "Ninnupoeg" on ja miks selline nimi? Tema on minu kõige vanem õepoeg Sander. Kui ta väike oli, siis kutsusin teda alati nii. Ta oli väikesena nii armas ja nunnu poiss. Muidugi ka meie esimene beebi peres. Eks sellest ka tema hüüdnimi. Poiss on küll suur, aga tädi jaoks jääb ta ikka "Ninnupojaks". 


Üks lemmikumaid pilte temast

Nüüd natuke lõpetamisest.

Algatuseks võrdlen kahte lõpetamist (enda ja Sandri oma), mis olid ilma poolest natuke sarnased, aga samas erinevad. Eile hommikul sadas vihma. Aktuse ja pildistamise aeg oli ilus ning õhtul sadas vihma, aga oli soe. Minu lõpetamise hommik oli ilus päikeseline, aktuse ja pildistamise ajal sadas ning õhtu oli ilus, aga jahe. 

Lõpetamine ise oli väga ilus ja armas. Lõpetas kaks klassi ja kokku oli 49 lõpetajat, kellest kolm lõpetasid viitega ja 14 neljade-viitega.
Aktus kestis kokku 1h.

Aktuse ülesehitus oli nii nagu ikka:
* Direktori sõnavõtt,
* kellegi etteaste (seal laulis üks väike tüdruk),
* tunnistuste andmine (mõlemad klassid olid teinud väikese videokese, mida meile näidati. Pean tunnistama, et Sandri klassi video lõpus olid pisaradki valla), 
* lastevanemate sõnavõtt (vanemad tegid ühise ansambli ja esitasid üheskoos Rock Hoteli laulu "Tean, ei tea". No vot see oli ikka äge:)),
* õpetajate sõnavõtt,
* iga laps tänas oma pere roosiga, mille küljes oli silt "Kallile perele",
* õpetajate tänamine lillekesega,
* lõpetajad tänasid õpetajaid,
* lõpuks lõpetajate õnnitlemine.

Lõpuks jõudiski kätte lõpetajate õnnitlemise aeg. Lilled ja õnnesoovid edastatud, pildid tehtud, suundusime koju, et külalisi oodata.

Nüüd vahepeal pilte ka:


Ootuses...


Sandri pere

Üks õnnelik pesakond

Minu õnnelik härra :)

Tuulest viidud :)


Tädi oma tubli lapsega
Tädi + Nunnu (30+4 nädalane juba), onu ja ema

Kuna after party oli meil, siis pean tunnistama, et täitsa mõnus oli oma lähedaste ja kallite inimestega koos istuda ning lobiseda. 

Siinkohal lõpetangi enne pilte oma postituse ja tahan öelda, et minu pere ja pesakond on mulle väga kallid. Kullastki kallimad on mulle mu lähedased.
Me oleme omavahel kraagelnud, aga sellest hoolimata on nad mulle väga kallid. Nad on mul alati olemas kui ma neid vajan.

Hoidke Teiegi oma õde-vendi, sest nad on tõesti kuldaväärt. Ärge kartke neile näidata ega öelda, et nad on Teile kallid. Ärge tõrjuge neid endast eemale, sest kunagi ei tea, millega see kõik ükskord lõppeda võib.

Ettevalmistus täies hoos

Grillmeistrid

Kook valmib...

Kook saigi valmis

Magustoidu aeg

Juuljus tegi nalja

Vot selline tore ja pildirohke postitus seekord. 
Kui hästi läheb ja ilm soosib, siis uue nädala alguses saame ka telkima minna. Ootan seda juba väääägaaaaa. 

Seniks lehva, lehva ja olge tublid,
Marve

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...