pühapäev, 25. september 2016

Ma olen õnnelik naine.

Terekest,


Pean jagama Teiega seda õnne, mis mind hetkel valdab.



Algatuseks võin öelda, et kõik see, mis sa tahad, et su ellu tuleks ja sinuga juhtuks, siis usk sellesse ka ühel hetkel täitub.



Keegi ei keele meil unistada. Iseasi kas need ka täide lähevad. Mina võin öelda, et minu unistused on täitunud.

Nüüd võib edasi unistada. Mõned unistused veel on, mis võiksid täituda. Küll iga asi omal ajal.


Nüüd sellest, miks ma olen õnnelik  naine.



Algatuseks on mu kõrval mees, kes on minu süda ja hing. Ta on minu jaoks hindamatu väärtusega. 

Ta on mu kõrval kui ma teda vajan ning ta mõistab mind. Varsti, varsti täitub meil 8 aastat, mis on olnud imelised.


Teiseks on mul nüüd oma perekond. Meie peres kasvab Inglike, kes sai täna kolme nädalaseks. Tema on see, kes teeb meie päevad rõõmsaks ning toob igasse päeva päikese.

Ma võin öelda, et minu unistus on täitunud. Mina, kes ma lubasin kunagi iseendale, et minu laps sünnib, kui mul on talle midagi pakkuda. Nüüd võin öelda, et olen selle lubaduse iseendale täitnud. Jah, mul on oma lapsele pakkuda seda, mida ta vajab ning soovib.


See ei ole veel kõik, sest meil on nüüd lõpuks oma kodu. Jah. Meil on nüüd päris oma kodu. Printsessi sünd tõi endaga kaasa ka lõpuks oma kodu.


Lõpetuseks võingi öelda, et ma olen õnnelik naine, sest mul on olemas kõik see, millest ma olen unistanud.
Armastav mees, oma pere ja oma kodu. Eks mingi aeg tuleb ka ühine perekonnanimi. Iga asi omal ajal.

Õnnelik olen ka selle üle, et sain täna esimest korda oma printsessiga pikemal jalutuskäigul käia, sest ma tunnen ennast juba paremini. Järelikult tabletid ja õige toitumine on eduliselt kaasa aidanud mu rauavarude taastumisele. 

Kas Sina tahad ka olla õnnelik?
Selleks annan Sulle lihtsa valemi. Leia igas päevas midagi, mis teeks su meele ja tuju heaks. Väga tähtis on elada antud hetkes, mitte tulevikus. Ela üks päev korraga nagu mina.

Nunnut oodates...
... ja lõpuks ta ongi meiega

Ilusat värvilist sügist Teile mu lugejad,
Marve.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...