kolmapäev, 19. oktoober 2016

Piiga nimelugu.

Terekest,

Olen nüüd eriti aktiivne kirjutaja :).

Täna sellest, kuidas meie piiga endale nime sai.

Algatuseks olen ma vist juba korra seda maininud, et selles kodus on asjad hoopis teistmoodi. Kui ei ole, siis nüüd on see tehtud.

Miks teistmoodi?
Siin on olemas kodutunne. Siin kodus sai peetud soolaleivakas, mille puhul saime kingituseks just sellise südamekese. Mu vend ütles, et see on jummale äge kodu teil. Siin on olemas ahju küte ja maa tunne, mis on mul hinges.
Sellega on kõik öeldud.


Sama ilusal päeval, kui täna, palus Andri minu kätt ning nüüdseks on meil ka perekond.

Sama lihtsad nagu oleme meie sama lihtsad on ka sündmused, mis tähendavad meile palju.

Kuidas see kõik piiga nimepanekuga seotud?
Algselt tahtsime piigale nimeks panna Karoliina. Hiljem juba Karoliine, sest seegi tundus väga ilus ja armas nimi. 
Ühel ilusal päeval kodus  diivanil olles ja kõhtu paitades tuli mulle pähe nimi Carola. 
Saatsin selle mõtte kohe härrale ja ta kiitis selle heaks. Nii jäimegi ootama piiga sündi, et kas see nimi ikka sobib talle ja kas sünnib ikka piiga.
Peale sündi oli selge, et tema on meie väike Carola Kask. 
Nime avalikustamisel saime tagasisidet, et see on väga ilus nimi. Eile ämmaemanda vastuvõtul käies kuulsin sama lauset.
Peale selle on ta ka veel Nunnu. Sellest nimest ei ole me suutnud ka loobunud. 

Miks just C-ga mitte K-ga?
Vanarahvas ikka räägib, et õiges nimes peab R täht sees olema. See on täitsa olemas. Peale selle tekkis meil mõte, et R tähe olemasolu nimes näitab juba niigi seda "jõulisust", siis C-ga Carola teeb selle nime natukene leebemaks. Meile lihtsalt tundus, et lõpuks saab see nimi liiga "jõuline" ja see meile ei meeldinud.
Nii otsutasimegi, et selle leebemaks muutmiseks paneme talle sellise nime.

Vot nii sai meie piiga endale nime.

Kuna täna on väga ilus ilm, siis meil on plaan perega Keila Maximasse jalutada, et õhtuks söögi asjad osta. 

Homme lähme aga imetamisnõustaja juurde ja sealt juba edasi õele külla, kellel oli esmaspäeval sünnipäev.

Sauki ja olge tublid ning nautige ilusaid ilmasid,
Marve.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...