kolmapäev, 29. märts 2017

Eilne perepäev

Täna natuke meie eilsest perepäevast ning väikestest puhkustest, mis ees ootamas.

Nüüd meie eilsest päikeselisest perepäevast.

Hommik algas hea tassi kohvi ning plaaniga, et läheks kuhugi sõitma. 
Mõeldud tehtud.


Algatuseks ajasime Keilas asjad korda ja siis võis meie perepäev alata. 
Nii sõitsimegi Niitvälja kaudu Laulasmaale, et Ott & Matildas hea tass kohvet juua ning süüa hommikusööki. 

Teenindajaga omad jutud
Kõht täis liikusime edasi Lohusalu. 
Lohusalus jalutasime niisama ringi ning nautisime mere kohinat ja päikest.

Järgmiseks võtsime suuna Keila - Joale. Polnud seal pikka aega käinud. 
Enne käisime veel Keila - Joa lossi vaatamas. Peab tunnistama, et see on tõesti ilus ja kena. Peale selle nägime veel juga teise kandi pealt.

Lossi ümber tiir tehtud suundusimegi joa juurde. Vett oli nii palju ja vaade ilus. See oli meie tipsu esimene kord joa juures.

Peale seda käisime poes ning musu ostis meile jäätist, mida sõime Türisalu pangal.
Jäätis söödud, hakkasime kodu poole liikuma.
Enne seda käisime veel linde vaatamas. 

Peab tunnistama, et kevad annab endast igati märku. Linnud vaadatud käisime veel lumikellukesi korjamas ning lõpuks olimegi kodus. 

Õhtu lõppes telku ees snape proovides

Meil oli nii tore päev. Ees on tulemas veel toredamad päevad.

See reede ootab meid ees väike reis Rootsi. See on meie tipsu esimene reis välismaale. Kindlasti tuleb tore reis, sest seltskonnaks on lahedad inimesed. Püüan kindlasti natuke lõõgastuda, et akusid laadida.

Peale selle ootab meid veel ees väike puhkus ehk spa külastus Narva - Jõesuu SPA & Sanatooriumis. 
Kuna issil hakkab puhkus, siis kindlasti tuleb ette Hiiumaa külastus. Lähme meie tuttuut beebit kaema. Jah, ma olen jälle tädi, juhuuu. Ma olen nüüdseks nelja kordne tädi. 

Pean tunnistama, et olen ülimalt õnnelik tädi, et mul on sellised toredad ja armsad õelapsed.  
Näiteks nädalavahetusel käis vanem õepoeg oma tüdrukuga külas. Nad on ikka nii toredad ja vahvad. Südame teeb kohe soojaks kui lapsed tahavad külla tulla. 
Tänagi oli Marcust nii tore näha. 
Ma olen elult nii palju õppinud tänu nendele lastele. 

Nüüd aga ilusaid unenägusid, sest meie hakkame teki alla sättima.
Marve

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...