kolmapäev, 8. märts 2017

Naistepäeva üllatus.

Heihopsiti,

Kõigepealt soovin Teile mu lugejad ilusat naistepäeva. 
Olgu see päev Teil lillede ja üllatuste rohke nagu minul. 

Ärgates ootas mind köögis selline tore üllatus.
Saladuskatte all võin öelda, et see koogike on musununnu enda tehtud 💖

Mul on ikka ja jälle maailma parim mees. Vahel küll nääklema, aga sellest hoolimata on ta parim.

Lubasin kirjutada meie sünnipäevadest ja natuke käsitöö juttu. Kõik on juba valmis kirjutatud aga vajavad natuke lihvimist. Nädala lõpuks saan ehk valmis. 

Eile käisime aga Nunnuga taaskord tehnokal. Süst õigemini vaktsiinid jäid saamata, sest pühapäeval oli meil palavik 38,8. Panin küünla ja tipsu magas nii enam vähem. Rohkem ei ole palavikku olnud aga pisike köha ja nohu on meil ka seoses hamba tulekuga.
Ta on ikka nii nunnu oma ühe väikese valge kikukesega, mis juba natuke paistab.

Nagu ma kirjutasin, siis eile käisime tehnokal. Andmed järgmised:
* Kaaluks: 7,600kg (juures 660 gr). Mulle tundus nii väike kaalutõus aga arsti sõnul täitsa ok.
* Pikkus: 70cm (juures 3,5cm)
* Peaümbermõõt: 42 (juures 1,5cm).

Tipsu oskab:
* keerata, pöörata (mida eile arstile ei näidanud),
* natuke roomata aga seda tagurpidi,
* oskab tublisti seista oma jalgadel (muidugi abilisega),
* oskab iseloomu näidata kui ta midagi tahab või kui ta midagi ei saa,
* haarata väga ilusti mänguasju,
* laliseb (kohati püüaks juba nagu sõnu järgi öelda) (ju see võib olla minu kiiks ka, et ma kuulen seda mida kuulda tahan 😊) (jutustab väga palju kassiga, kes tema õnnetuseks vastu ei räägi),
* oskab oma mänguasjade peale tigedaks saada,
* tunda huvi maailma vastu (tahab katsuda erinevaid asju ja materjale).

* Tipsule meeldib väga õues magada,
* peale selle maitseme veel püreesid (nii poest ostetud kui ka enda tehtud).

Tänase päeva plussiks on veel see, et peale kiiret ning toimekat nädalavahetust ja kahte tööpäeva on meil issi kodus ja minu võtan lihtsalt aega iseendale, et puhata.

Eks ole näha, mis tänane päev veel toob. 
Teile aga mu lugejad meeleolukat naistepäeva. Meestele aga aitäh, et meid meeles peate. 

Marve.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...