laupäev, 1. juuli 2017

Õnnelikus kodus elavad õnnelikud inimesed.

Sauki,

Istun diivanil ja naudin taustaks tantsupidu ning hetkelist puhkust, sest laps magab.

Nagu Te teate, siis meil on remont. 
Köögi ja magamistoa saime juba ammu valmis. Nüüd oleme ka suuretoaga peaaegu valmis. 

Pean tunnistama, et nüüd on hinges päris oma kodu tunne. Jah, see oli enne ka, aga praegu on eriti, sest kõik on nii nagu meie oleme tahtnud, soovinud, plaaninud.

Kuna täna on selline sompus ja jahe ilm, siis sorteerisin ka arvutis pilte mida tellida Picture Happyst

Pilte sorteerides tekkis selline helluse hetk, sest nii tore oli vaadata kui ägedad ja toredad inimesed mind ümbritsevad ning kui armas pere mul on.

Peale selle, et Te mul olemas olete, on mul ka lõpuks päris oma armas koduke, kus ma olen ääretult õnnelik ning hoitud. 
See on minu pesake kuhu ma tahan alati tulla ja kus olla. 
Hetkel räägin küll enda eest aga tean, et musununnu ühineb minu mõtetega, sest seda soojust ja armastust ning õhinat on kaugele tunda, kuidas ta meie kodu kujundamisse suhtub.

Üheskoos oma ideede ja mõtete elluviimine on nii äge. Saame diskuteerida, mida kuhu paneme või ostame. 
Saame luua just sellise kodu nagu ise tahame ja oleme unistanud. Tundes selle juures rõõmu ja uhkust, sest üksteise nõu ja jõuga saavutame soovitud tulemuse. 

Lõpetuseks saangi öelda ühe mõttetera, mida lugesin ühelt sildilt, et õnnelikus kodus elavad õnnelikud inimesed. 

Mulle tohutult meeldib see lause, sest see lause ütleb kõik. Ma olen õnnelik oma kodus, sest see on minu kindlus ning peidupaik. 
Kui omas kodus ei ole asjad korras, siis seda on kaugele tunda. Ma tean mida ma räägin, sest minu elus on olnud hetk, kui ma ei taha minna oma koju ja see on vastik tunne. 

Peale selle olen ma oma kodus õnnelik oma armastava mehe ja lapsega. 

Selles peitubki minu õnn, et mu kõrval on iga päev inimesed, kes teevad mind õnnelikuks. 

Täna, siis selline natuke ninnu-nännu postitus, sest see on kirjutatud minu hetke emotsioonide põhjal. 

Hoidke oma lähedasi ja hinnake oma kodu soojust,

Puhtas armastuses peitub õnn💕👪

Marve

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...