neljapäev, 21. september 2017

Kes on kes?!

Sauki.

Täna siis täidan enda antud lubaduse. Ehk, siis tutvustan, kes on kelle õde-vend, tädi-onu.

Seda Te juba teate, et mul on suur pere, onju. Aga täna, siis tutvustan natuke, kes on kes.

Aga alustame, siis "lahangugu". Algatuseks kasutan juba eelmises postituses läbi käinud pilte. Nii on mul lihtsam ka mõnda lauset selgitada, mis mõnele pildile olin lisanud.

Alustan, siis kõigepealt enda perest.
Kahjuks on siit kaks inimest puudu.


Alustan vasakult poolt äärest.
Prillidega poiss on minu kõige vanem õepoeg Sander (Sannu). Ja tema südame sõbrannaks on Kreta, kelle nimi käis eelmises postituses korduvalt läbi.
Sannu selja taga on minu vanem vend Riho, ehk üks ääretult lahe onu Carolale.
Minu selja taga on mu ema.
Nokamütsiga on minu noorem vend Jarmo. Ta on Carolat juba sünnist saati kutsunud oma nukuks. Sellepärast oli ka tema pildil kirjas "Onu oma nukuga".
Andri selja taga roosa jopega on mu vanem õde Maily. Sannu on tema vanem poeg. Tema mees on Marek, ning nooremaks pojaks Marcus Cesar, kes on pildilt puudu.
Roosaka pluusiga on minu Hiiumaa õde Raily, ning ta kõrval seisab tema elukaaslane Eido koos Kene Gritiga. Rohelise jopega poiss on nende poeg Oliver.

Sannu koos Kreta ja Carolaga

Minu õemees ja ristiisa Marek

Õepoeg Marcus Cesar
Nüüd natuke musununnu perest.


Paremal pool on Andri vanemad ehk Carola vanaema ja -isa.
Vasakul pool pildil paremal on Andri õde ning Carola tädi. Vasakul pool on Andri tädi, kes on Carolale üks ääretult lahe ja äge vanatädi. Kuna ta ei ole sugugi nii vana, siis kasutame, et ta on tädi ruudus. Sama asi kehtib ka Andri onuga, kellest kirjutan ka natuke.


Vasakul pool on Andri onunaine Külli, keskel onu Aavo ja Carola onu ruudus, ning paremal Liis. Mina kutsun teda Liisuks. Kirjutasin ka, et ta on üks tähtis tädi Tipsule, sest on näha, et Nunnu tunneb ennast temaga sama turvaliselt ja hästi, nagu oma teiste tädidega.

Tegin suht puust ja punaseks, aga nüüd on vähemalt aru saada, kes on kes 😊.

Homme teen oma kodused toimetused ja ülesanded ära, ning sõidan maale. Plaane on omajagu, mis teha tahaks või teha võiks, aga eks ole näha, mis tehtud ja täitetud saab.

Sauki ja olge tublid.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...