reede, 20. oktoober 2017

Life is beautiful and sunny

Sauki,

Hommik on alanud juba üsna toimekalt. Tõin Tipsu nännipaki ära, käisin poes ja Andri vanaema juures, koristasin ning pesin pesu, mis hetkel kuivavad, ning väike hunnik ootab triikimist. Seda saab teha ka, siis kui Tipsu on üleval. Hetkel ta magab ja nii ongi mul võimalus kirja panna meie tegusatest ja toredatest päevadest.

Algatuseks oleme valmis saanud Nunnu toa remondiga. Vaja veel ainult iga asi õigesse kohta asetada ja sorteerida, ning ongi valmis. Aga see asjade paigutamine ikka venib ja venib, sest kogu aeg on midagi muud teha. Eks selleks peab viitsimine ka peale tulema. 
Kudusin kahe päevaga Tipsu sokid valmis, see oli nagu hulka ägedam tegevus :).

Nüüd eelmisest ja sellest nädalast.

See ja eelmine nädal olid emotsioone täis. Kõige pealt oli issil eelmine nädal puhkus ja saime üheskoos mõnusalt aega veeta.
Esmaspäeval ja teisipäeval (eelmine nädal) olime niisama ja tegime koduseid toimetusi, aga mina otsisin head ööbimiskohta Pärnusse. Hotelliveebist hea hinnaga koht leitud võis meie kolmapäevane puhkus alata. Jah, me käisime spaasss.


Meil on saanud ikka iga aastaseks traditsiooniks, et käime korra aastas kuskil spas puhkamas. Nii ka seekord. Veetsime öö Wasas. Kes käinud teab, et see pole just kõige suurem asi. Aga meile sobis, sest otsisime hea hinnaga üheks ööks ööbimist ja saime. 
Valitud sai selle hotelli pakett ka sellepärast, et selle sees oli võimalus kasutada Tervise Paradiisi 3 tunnist ujumist. See oli igati õige otsus, sest laps fännas kogu puhkust.

Carola oli kogu spast nii lummatud, et oli nii ülemeelik ja õnnelik. Ta mopsutas ja kallistas meid kogu aeg, ning püherdas selles suures voodis ja meie otsas. Issi ikka ja jälle ütles, mis ma lapsega tegin, et ta nii ülemeelik. 

Ujumist nautis ta ka täie raha eest. Ta kilkas ja naeris, püüdis mullikesi, mis tekivad näiteks mullivannis selline natuke vahu moodi. Ta sulistas oma ujumisrõngas usinasti ning tundis end ujulas/saunades väga hästi. 



Sulistasime seal kokku 2 tundi, sest oli näha, et Tipsu hakkab ära väsima. Käisime veel enne söömas kui hotelli tagasi läksime. Hotelli jõudes mõtlesime, et Tipsu jääb kindlasti kohe magama, aga ei. Jäi ikka oma tavalisel ajal. Öö võõras voodis ja kohas möödus tal väga hästi. 

Ujumast tagasi jõudes arvast ta, et võiks natuke mängida

Lebotab ja vaatab telekat.
Neljapäeva hommikul käisime korra Iklas Alko1000 poes. Kuna me nagu nii olime nii pika maa maha sõitnud, siis kasutasime juhust ja käisime korra läbi. Pean tunnistama, et minus ei tekitanud see mingit ahvi ahastust. Vaatasin ja imestasin neid inimesi kelle kärud olid erinevaid pudeleid ja asju täis. Mõtlesin, et ma siis vaatan ka midagi, mida kaasa osta. Ja siis... käisin terve poe läbi ja see tunne, et ma nüüd ilgelt võtaks ja ostaks, oli läinud. Ma tulin sealt põhimõtteliselt tühjade kätega tagasi. Vanade aegade mälestuseks ostsin ühe Amaretto likööri ja see oli kogu mu ost. 
Ärge nüüd valesti aru saage, et ma mingi hull joodik olen, et ostaks igasugu asju kokku. Lihtsalt nähes neid suuri käru täisi enne poodi minemist tekitasid sellise tunde. Aga jah. Poes olles hakkas mul rahast kahju. Panna see mingi joogi alla. Mõttetu. Kui ma midagi juua tahan, siis suudan selle siit ka osta. Seda enam, et ma ei ole väga suur alkoholi sõber.

Ikla tuur tehtud käisime natuke šoppamas. Igaüks sai midagi. Nunnu sai endale ühed lahedad üles keeratavad mänguasjad ning suure nuku, mille üle oli mul ääretult hea meel. Nukk on tugev ja suur, mida olen talle soovinud. Sünnipäevaks kinkis tädi talle ilusa nuku, aga minu jaoks oli see veel väike. Lihtsalt on armas kui ta saab sellele kunagi neid riideid selga panna, mida ta on ise kandnud. 

Oma uue nuku ja üles keeratavate mänguasjadega
Reedel olime kodused ning tegime ettevalmistusi järgmiseks päevaks. Algselt pidi meil sellel päeval olema üks üllatuspidu meie noorte jaoks, aga mõningastel põhjustel jäi see kahjuks ära. 
Peale selle käisin veel üle pika aja massaažis. Nii hea. Uskuge või mitte, aga olin ma väga heas konditsioonis, sest parem õlg oli ainult valus. Ülejäänud keha oli väga hea korras, mis mind ennastki imestama pani. 1,5 tundi mõnulemist oli ikka nii hea. 

Laupäeval 14.10. oli meie jaoks üks tähtis päev, sest meil sai 9 aastat musununnuga💕💑. Uskumatu kui kiiresti ikka aeg lendab. 
Õhtuke tegi Musununnu meile parti koos juurviljadega. Mmm... oli ikka hea. Küll mul on ikka vedanud, et mul on mees kokk. 
Kohe meenuvad mu vanaema sõnad: ,,Marve õpi kunagi kokaks, sest koka kõht on alati täis". Nüüd mul on mees kokk ja mul ongi kõht kogu aeg täis😋.


Pühapäevast kuni teisipäevani olid sünnipäevad. Pühapäeval oli Andri õe peiksi sünna, esmaspäeval Andri vanatädil ning teisipäeval mu õel. Homme lähme Tipsu vanaonu sünnipäevale. Ühesõnaga üks sünnipäevade nädal on see nädal. 

Kolmapäeval käis Liisu niisama külas kohvetamas ja juttu ajamas. Samal ajal lõhkus musununnu puid. 

Pühapäeval tulevad lapsed külla, mis on väga armas, sest Kreta juba ütles, et igatseb Carola järgi, sest pole teda nii kaua näinud. Teisipäeval küll nägid, aga seda ka üürikest aega. Saavad nüüd teda sossutama tulla, et muudest asjadest mõtted mujale saada ning kooli vaheaega nautida.

Elu on ikka ilus, kui sind ümbritsevad õiged ja ägedad inimesed. 

Nüüd on õige aeg lõpetada ja laps tuppa tuua. 
Päikest.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...