esmaspäev, 13. november 2017

Kas varsti saab pulma?

Hei, hei.

Tänast postitust ajendas kirjutama Reporteri klipp, kus oli juttu pulmadest. 
Ma ei hakka kirjutama mitte oma pulmadest või ideedest/mõtetest, vaid sellest, mis ettepanekuid on mulle tehtud sellega seoses. 

Paar kuud tagasi tegi klassiõde ettepaneku, kui hakkan abielluma, siis ta oleks hea meelega abiline ja aitaks  mul seda päeva planeerida. Muidugi kõike muud ka, mis sinna juurde kuulub.
Mis mul saab selle vastu olla. Kõige paremini oskavad ikka need aidata, kes ise on selle läbi teinud. 

Aga selle ettepanekuga asi ei piirdunud. 

Nädal ja paar päeva tagasi potsatas mu messengeri postkasti kiri, kus üks tuttav kirjutas seoses oma koolitööga, mis on seotud pulmade planeerimisega. 

Ta soovis saada minu arvamust ühe pulmapeo sisustamise võimaluse kohta. 
Idee iseenesest mulle väga meeldis ja nii oli mul selle kohta hea oma arvamus avaldada ja samas aidata ka kodutöö valmimisele kaasa. 

Ideest.

Ta soovis teada, mis ma arvan sellest, et muuta pidu omanäolisemaks käsitöö nurgakesega. Nimelt oleks pulmas inimene, kes juhendaks kaltsuvaiba kudumist kangastelgedel. Juhendaja kooks ise kogu aeg, ning kutsub külalisi, kes kooks enda valitud värvidega rea(d). Samal ajal juhendaja juhendab ja hoolitseb selle eest, et kõik külalised saaksid oma panuse anda. 

Lõpuks valmiks sellest vaibake kas oma koju, vanematele kinkimiseks või pulmaoksjonil maha müümiseks. 

Mina, kes ma armastan väga käsitööd ja hindan väga oma kätega tehtud asju, olin sellest ideest väga lummatud. 
Muidugi on see hull organiseerimine, aga idee mulle väga meeldis. Mina kasutaksin seda ideed oma pulmas. 

Ei tea kas need on mingid märgid, et varsti saab pulma 😊. 

Foto: Kerli Luts

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...