teisipäev, 15. mai 2018

Elumuutvad uudised

Hei-hei,

Uskumatu kui ilusad ilmad on ikka olnud. Täiesti suvi juu. Loodame, et suvi tuleb sama ilus või veel ilusam. 

Mina olen saanud selle ajaga korraliku päevituse (isegi õlad põlesid natuke ära, mis nüüd juba nahka ajavad), sest aiamaal tehtud tööd on selleks ideaalne võimalus, et "Saada pruuniks 02.juuniks". 

Kõigist meie toimetustest juba järgmine kord, sest on mida jagada. Kirjutan natuke emadepäevast, kooli kokkutulekust ning toimetustest, mis oleme teinud. On mida oodata, sest selles oli minu jaoks nii palju emotsioone. 
Nüüd aga uudiste juurde, mida mõned ehk juba teavad aga mõned mitte. 

Kõigepealt sellest uudisest, millest mainisin  siin postituses (lõpu poole).
Ühesõnaga nüüd on olemas meil see puuduolev "JAH" sõna. Nii, et saan nüüd ametlikult öelda, et meie Carola on sügisest lasteaialaps.

Eks oleme selles osas juba põnevil, sest uus asi ja uus kogemus meile kõigile. Alles ta ju sündis ja juba lasteaeda, uskumatu ikka. Eks kõigest sellest ka tulevikus, kuidas see tee meil kõik alguse sai ning kui valutult või valusalt kulgeb/ kulges.

Meil on veel üks suur uudis. Kõigepealt ma ei alusta sügisel koos oma Vunksuga uut lasteaia õppeaastat, sest meie perre on oodata lisa. Jah, Carola saab omale väikese õe või venna. 

Minuga ja meie pisikesega on kõik korras. Olen küll arsti jälgimise all eelmise lapse raseduse lõpus tekkinud preeklampsi ohu pärast ning pean vererõhu tablette võtma, aga sellest hoolimata on õnneks muud näidu korras (thui-thui-thui kiita ei tohi). 
Preeklampsia kohta saad lugeda siit.

Siinkohal tahan tänada neid, kes mulle õigemini meile on juba õnne soovinud. 

Nende uudistega seoses tuleb kohe meelde üks mõte, et sa võid plaanida ja tahta asju, aga elul on sinu jaoks omad plaanid.
Mina plaanisin, näiteks koos Carolaga tööle minna kui ta lasteaeda läheb, aga läks teisiti. Selle nimi on saatus. Järelikult pidi kõik nii minema. 

Vot sellised elumuutvad uudised.

Lõpetuseks üks rõõmurull, kes on kõik need päevad kiikumist nautinud.


Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...