teisipäev, 29. mai 2018

Kas jätkata või mitte?

Sauki,

Tänane postitus on selline, kus ma tahaksin teada Teie arvamust asjast. 
Teen enne väikese sissejuhatuse ja siis tuleb küsimus, millele olen tegelikult mitmeid kordi mõelnud, aga olen saanud "jah" vastuseid.

Täna on väljas nii ilus ilm ja mina olen seda kodus puhkamisele kulutanud. 
Ärkasin hommikul 11.00 paiku ja siis 15.00 paiku keerasin uuesti magama ja ärkasin peale viite. Eriline laiskvorst ikka, aga kasutasin seda täiega ära, et issi kodus täna, sest homme tööl ja ülehomme kodus ning siis kolm päeva tööl. 
Samas see teaduslikult tõestatud, et naised vajavad rohkem und. Seega tegin täna mingi puuduse tasa.

Õhtuks on meil ka väike plaan minna perega mere äärde nii merd, päikest kui liiva nautima. 
Plaanin ka kindlasti pilte teha, sest see oleks meie esimene mere ääres käik neljakesi. 

Millele olen siin juba mõelnud ja millele sooviksin Teie tagasisidet? 
Küsimus väga lihtne.
Kas ma võiks ikka edasi blogida või peaks oma mõtted ja pillid kokku korjama ning riiulisse panema?

Miks ma seda küsin. Mulle endale kohati tundub, et mul ei ole nagu midagi kirjutada ega öelda. Just midagi asjalikku ma mõtlen. Jah, aastaid tagasi kui kirjutama hakkasin, siis tahtsingi kirjutada sellest, millega ma reaalajas tegelen, sest see tundus kõik nii äge. Jah, ma ei ole valinud mingit otsest suunda, millest kirjutada (käsitööst, kokandusest jne). Ma võingi täna kirjutada kokandusest, homme käsitööst ja ülehomme potipõllumajandusest jne. Tegelikkuses tunduvad mulle mu tegemised siiani nii ägedad, sest iga uus hetk, emotsioon tekitab minus nii hea ja mõnusa tunde. 
Näiteks saatis ükspäev maa sõbranna mulle siilide video. Ma läksin nii leili sellest, sest see tekitas minus nii hea emotsiooni, mida oleks tahtnud ka kohe Teiega jagada, kui ma oleks seda ise saanud filmida ja pildistada.

Ühesõnaga minu küsimus Teile on, kas ma peaksin ikka blogima ja oma mõtteid kirjutama või loobuma? Kas oleks ikka neid, kes huvituksid minu/meie tegemistest?

Selleke ei ole sul vaja teha muud kui siia postituse alla jätta üheselt mõistetav kommentaar. Näiteks jah või ei, või pöial üles (jah), pöial alla (ei).

Jään ootama Teie reageeringut ja kõik kommentaarid on ka teretulnud (kas või eraldi sõnumitesse).

Päikest.


Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...