teisipäev, 19. märts 2019

Aitäh Teile.

Alustuseks alustan oma tänast postitust ühe tsitaadiga. 
Selle tsitaadi mõte on edasi anda seda, et naudin iga hetke oma elus. Isegi seda kui saan kirjutada.

"Minu jaoks on oluline nautida iga minutit igas päevas. Ma ei tee kunagi midagi, mida ma ei naudi" Richard Branson.

Oeh...

Taaskord on käes uus hommik. Linnud laulavad akna taga ning toas on rahu ja vaikus, sest venna magab ja Carola läks koos nanaga (Andri emaga) lasteaeda. Nii võtsingi arvuti, et eilse postituse tagasisidet lugeda, vaadata, kommenteerida ja analüüsida. 

Teate... Ma pean tunnistama, et olen ikka väga, väga õnnelik ja rõõmus selle üle, mis tagasisidet ma sain, sest lugesin neid nii eile kui ka juba täna hommikul kordi ja kordi. Aitäh Teile, mu armsad lugejad.
Peale selle tundsin hinges ja südames nii head soojust kui ka õnne, et teen ikka õiget asja. 
Luban, et enam ma seda "blogi lõpetamise" teemat ei puuduta. 

Aga, mul oli ääretult hea meel lugeda, et mina ja mu postitused on kellelegi inspiratsiooniks või innustab parema mina poole.

Mulle läksid Teie kommentaarid väga südamesse ja hinge. Aitäh ka Teile, kes Te võtsite aega, et mulle paar rida kirjutada või andsite oma mõtetest muul viisil märku. 
Erilise jälje jättis mulle Kristina kommentaar postituse all. Miks? Seal on minu jaoks nii palju tähendusrikaid sõnu ja lauseid. 
Minu jaoks on minu pere ja nendega koos veedetud aeg väga, väga oluline ja kui ma saan seda mõtteviisi veel kellelgi sisse "süstida", siis see teeb mulle ainult puhast rõõmu. 

Ma ei oleks osanud oodata, et saan nii palju energiat ja uut hingamist juurde. 
Jah, minu blogil ei ole 1 000 000 lugejaid/ jälgijaid, aga tundub, et seda jälgivad tõesti ainult omad inimesed, kellele me korda lähme. Selline pisike "oma pere" seltskond hoiab meil silma peal. Aitäh Teile. 

Taaskord emotsiooni pealt kirjutatud postitus, aga... Silmad on mul hetkel muidugi märjad, aga olen ääretult tänulik ja õnnelik Teile, mu armsad lugejad. 
Aitäh Teile veelkord, et olete ikka minuga.

Ilusat päeva Teile. 
Lõpetuseks üks Koduse loo leid, mis mind täna kõnetas.



Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...