reede, 10. november 2017

Mida võivad õiged inimesed Sinu enesetundega teha?

Hei, hei.

Täna on olnud lihtsalt nii hea päev, mis kutsub kohe kirjutama. 

Algatuseks magasin hommikul nii hästi ja kaua. Peale seda kui hommikused toimingud tehtud ootas ees 1,5h massaaž. Uskumatu kui hea see ikka on. Lihased saavad kõik läbi muditud ja seda väga hea hinna eest. Selline lõõgastus on kehale ikka väga vajalik. 

Peale selle sai räägitud ka natuke uue aasta ehk sügise plaanidest. Pean tunnistama, et sain sealt sellise positiivse energia, et koju tulles ja veel kodus olles, ning isegi praegu kirjutades tunnen seda head tunnet. 
Mulle on alati meeldinud avatud kaartidega rääkida ja nii ka seekord. Asju sai rääkida nii nagu need on.
Maailmapilt sai kohe palju selgemaks, sest nüüdseks olen ära kuulanud kolm osapoolt seoses lasteaia kohaga. Nüüd jääb ainult natuke oodata.
Minu sisetunne ei peta mind kunagi. Ütlesin kohe, et liialt pole mõtet muretseda, sest asjad liiguvad lõpuks ikka nii nagu peavad. Olen õppinud oma sisetundega koostööd tegema ja see on meil õnnestunud, sest 99,9% läheb täppi. Usun, et ka seekord. 
Liialt muretsemine ja tulevikus elamine ei tekita muud kui stressi. Elama peab üks päev korraga. Lihtne öelda, aga raske teostada. Selleks on vaja seda õppida või saada õppetund.

Peale sellise positiivse laengu sai ka õega jutuajamine maha peetud, ning õemehega naljatatud, et peab sügisest koju jääma Carolat vaatama, sest mul pole teda kuhugi panna 😂. 

Õiged ja positiivsed inimesed päevas teevad päeva/enesetunde kohe eriti heaks. 

Homme ootab ees esmaabi koolitus, mis toimub lasteaias. Sügisel peaks seda nagunii tegema. Miks mitte, siis kohe juhust kasutada ja see ära teha. 
Jah, ma lähen juba järgmine aasta tööle. Alles nagu jäin koju ja nüüd juba varsti uuesti tööle, mille vastu ei ole mul midagi, sest armastan oma tööd. 

Peale selle on pühapäeval isadepäev. Meie peres, siis teine isedepäev. 
Mul pea suht tühi, mida meie issile kinkida, aga küll ma midagi välja mõtlen.

Nüüd ongi õige aeg lõpetada ja oma Nunnu tudule sättida.





Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...