laupäev, 12. september 2015

Tagasiside eilsele postitusele.

Terekest,

Ma pean seda lihtsalt endale ütlema ja Teile kirjutama, et MA OLEN SÕNATU.

Pean seda emotsiooni lihtsalt Teiega jagama. Ma kirjutasin oma eilses postituses natuke kaalu juttu. Ma ei oleks osanud arvata, et selle lugejaid/ vaatajaid on nii palju kokku. Praeguse seisuga on postitust kokku vaadatud 655 korda :O.

See positiivne tagasiside, mis ma sain, innustab mind tulevikus veel sellel teemal kirjutama. Kindlasti jagan oma näpunäiteid ja näiteid. Teen Teile suure kniksu ning kraapsu ja ütlen:,, Aitäh!"

Nüüd kasutan ka juhust ja kirjutan enda toredast päevast.

Täna oli aga sama ilus ja päikeseline ilm nagu eile. Nii võtsimegi härraga aja maha ning läksime Paldiski, kus me ei ole juba väga, väga ammu käinud. Enne seda käisime aga Laagris Kanga Dzunglis. Teadmiseks käsitööhuvilistele seal praegu õpilastele/ õpetajatele -50%. Kliendikaardiga sama asi. 

Paldiskis käisime vaatetornis. Uskuge või mitte aga trepiastmeid oli seal kokku ca500 (üles+alla). Pilet maksis 5euri nägu. Natuke kallis oli aga see kõik oli seda väärt. Pildid räägivad enda eest.
Tuulikud> vaade ülevalt alla> trepp, mis on vaja läbida
Peale seda läksime poodi, et pikniku asju osta. Meile on ikka tavaks saanud, et mingi aeg tuleb piknik ka pidada. Härra tahtis küll sadama lähedale minna aga mina Leetse ja nii me tegimegi. Ei hakka pikka juttu kirjutama, pildid räägivad enda eest. Tegime ka lihtsalt ilusaid pilte ilusas looduses.
Piknik mere ääres.

Sõnu polegi vaja.
Pilk kaugustesse
Mina kivikuningas :)
Minu aare.
Matkasellid ratastel
Matkasellid ratastel vol.2
Mees, kes teeb mind rõõmsaks, paneb naerma ning toetab kui teda vajan.
... ja nii see SÜGIS tuleb
Kask leidis kase ja vahtra.
Peaaegu kask leidis ka kase
... ning vahtralehed

Ärge unustage, et homme on vanavanemate päev. Külastage neid kindlasti, viige pisike kingitus, lilled või enda küpsetatud koogike. See teeb neid rõõmsaks.

Aitäh, et olete minuga,
Päikest.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...