laupäev, 31. detsember 2016

Aasta kokkuvõte

Terekest,

No nii. Veel viimased toimetused ja ongi aeg maha istuda ning see aasta ära saata.

Nüüd võtan lühidalt kokku oma aasta.

Algatuseks tahan ma tänada Teid mu lugejad, kes peavad ikka ja jälle mu toimetustel silma peal.
Ikka ja jälle saan tagasisidet, et ma loen su blogi ja ootan postitusi.
Aitäh Teile.

Nüüd aga minu aastast.

* see aasta jääb ennekõike meelde kahe suurema sündmusega:
 Kõigepealt sündis meie imearmas Carola ning kahjuks pidin matma oma isa kellel oli terviserike.

Peale selle veel:
* ma sain teada, et saan uuel aastal tädiks,
* ma sain õigemini saime omale oma kodu (nüüd hakkab uus aasta juba ka selle remondiga),
* ma sain oma tööga ideaalselt hakkama, mis algselt tundus väga raske ja keeruline,
* ma saatsin kooli oma esimesed lapsed (olen saanud ka tagasisidet, et lapsed on koolis väga tublid),
* ma sain aasta õpetaja tiitli,
* ma tegin jälle heateo (toetades insuliinipumpade soetamist ning TV3 saadet),
* endiselt ümbritsevad mind head ja väga abivalmis inimesed,
* mul on minu perekond, kes on mulle väga kallid,
* mul on hea meel, et mu õega on kõik hästi,
* mul on siiralt hea meel, et mul on nii rahulik beebsu,
* ma olen saanud tegeleda käsitööga, mis on minu kirg ja armastus,
* ma olen olnud suhteliselt terve.

Mõned asjad, mis negatiivsed, aga kõik olid ületatavad:

* kõigepealt jamad lasteaias, aga ma sain nendega ideaalselt hakkama oma õndsas olekus,
* ma matsin 04.06. oma isa, aga ma sain sellega hakkama, sest ma suutsin jääda rahulikuks ning mind ümbritsesid kallid inimesed,
* mul oli ideaalne rasedus, aga lõpp kiskus käest ära,
* mõned lubadused, mis ma selleks aastaks andsin jäid täitmata.

Vot selline aasta. Üldiselt võin ma oma aastaga rahule jääda. Mul on olnud hea aastas. Minu kunagine lubadus iseendale, et minu beebi sünnib, siis kui mul on talle midagi pakkuda, on täitunud.

Head vana-aasta lõppu Teile mu lugejad.

Ärge, siis end liiga purju jooge ja rakettide ette jääge :).
Küll eelmisel aastal tehtud pilt, aga minu issi oma poja ja tütrega.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...