reede, 6. jaanuar 2017

Lõpuks ometi.

Hei, hei...

Algatuseks küsimus Sulle mu armas lugeja. 
Kas sa andsid endale mõne uue aasta lubaduse? Kui jah, siis kas Sa oled selle lubadusega juba algust teinud?

See aasta on minul esimene aasta kui ma ei lubanud midagi. Las asjad lähevad nii nagu need lähevad. Tean, et see aasta tuleb kindlasti tore ja teguderohke.

Nüüd, aga kiire ülevaade hoopis muust.
Lõpuks ometi olin ma täna nii tubli, et vedasin end toast välja ja jätsin tipsu issiga üksi koju.
Käisin täna üle pika aja jõusaalis ja ujumas. Siinkohal pean tänama Janet, kelle algatusel otsustasin end härra vabadel päevadel välja vedada. 
Eesmärgiks lihtsalt natuke liigutad, et kaal päris lakke ei tõuseks ning lihtsalt kodust eemale saada.
Tore oli tõdede, et olenemata pikast pausist ei olegi ma väga roostes. 

Peale selle, et tänasest teen algust trennidega nii kodus kui väljas, siis meie tipsu otsustas end pöörama hakata. Nüüd võime ametlikult öelda, et meie 4 kuu ja 2 päevane tipsu oskab end seljalt kõhule keerata.

Head trennide rohket uut aastat Teile mu lugejad,
Marve.

Janega pekkidele tuult alla tegemas.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...