esmaspäev, 15. mai 2017

Esimene emadepäev

Tere mu lugejad.

Täna, siis minu esimesest emadepäevast.


Kõigepealt soovin Teile emmed möödunud emadepäeva. 
Nüüd emana saan aru kui armas ja siiras päev see on 💕.

Algatuseks on omapärane see, et meie pere isadepäev ja emade- hommik algasid kodust eemal. Isadepäeval olime spas ja eile hommikul Rootsi laeval.

Kuna emme oli ka meiega koos laevas, siis tegime Tipsuga talle väikese üllatuse.
Tipsu kinkis oma vanaemale tassikese ning mina natuke magusat.

Kuidas möödus minu esimene emadepäev?

Juba mingi aeg tagasi sain oma kingi kätte, milleks oli Kärcheri aknapesur. 

Emme kinkis mulle aga koos Tipsuga ühe šokolaadimedaljoni. Mul muidugi silmad märjad. Võttes vastu ema kallistus ja oma laps koos selle pisikese kingitusega... See tegi südame väga, väga soojaks. Nii kallistasingi oma Nunnut, pisarad silmis. 

Peale selle olid ka mu vanem õepoeg koos oma tüdrukuga meie kajutis. Olgu öeldud, et õelapsed on nagu oma lapsed. Miks nagu? Tegelikult ongi oma lapsed. Olen seda juba mitmeid kordi maininud.
Pean tunnistama, et Sandri tüdruk on ka nagu oma laps. Ta on nii armas, lahke, sõbralik, abivalmis... Ta oleks nagu kogu aeg meie peres olnud, sest see oma inimese tunne on juba algusest peale olemas. 
Küll linna preili aga hingelt maa tüdruk. Aitäh, et te mul olemas olete. 


Kodus kinkis musununnu mulle roosid. Sellega veel mu emadepäev ei lõppenud, sest minu kullakallis Liisu tuli ka roosikese ja väikese šokolaadiga. 
Peale selle sain veel suusõnalisi õnnitlusi. 

Võin öelda, et mu esimene emadepäev oli igati tore ja armas. 
Musununnu kingitud lilled pluss üks kollane sall
Emme kingitud medaljon
Liisu kingitud lill ja šokolaad

Peale selle, et õues oli ilus ja päikeseline ilm, ning nautisime maja ees kohvi, käis meie tipsu esimest korda liivakastis mängimas. 


Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...