pühapäev, 4. august 2019

Natuke loba ja tagasisidest eelmisele postitusele

Hei, hei.

Kuigi täna on pühapäev ja tavaliselt istutakse ikka kodus ja tehakse koduseid asju või valmistutakse uueks nädalaks, siis meil on olnud üks väga vahva päev.

Hommik algas meil Nõmmel, kus kohtusime meie armsa Ketuga, tema tädi juures. Põhjus väga lihtne. Kuna nende pisikesed hakkavad mõnest mänguasjast välja kasvama, siis nad pakkusid meile, et äkki tahame.

Kui niisama saab, siis miks mitte. Mõni asi oli muidugi ka meie pisikestele rasked, aga kui kasvavad, siis saavad mängida. 
Saime terve pagassi täie nii vennale kui Carolale. Sekka oli ka raamatuid ja mänge.

Peale selle saavad nad veel ühe ägeda mängumaja, milles saavad varsti koos vennaga ja teiste lastega mängida. 

Peale selle, et mänguasjad on pakkunud tohutut rõõmu ja lusti, siis mina sain eile ja täna ka natuke lastest puhata. Sain paar tundi kodust välja, mida on ka minul vaja. Emmed teavad, millest ma räägin. Eile sain oma naistega väljas käia ja kuulata vahelduseks muud juttu. Üks igati vahva ja tore päev. 

Eile olime sõpradega õues ja vennake jäi lõkke ning pisikese õõtsumise saatel tuttu



Peale selle, et meil on olnud vahva hommik ja minul ka peale lõunane aeg, siis õhtu on meil olnud sama vahva.

Meil tuli tuju küpsetada. Mina tegin sel suvel esimest korda oma aia õuntest õunakooki, ning issi soolaseid pirukaid. Muidugi oli meil ka suur abiline.

Carola aitas mul jahu taignasse panna ja õunu tükeldada ning issil muna määrida. Ise öeldes issile "Ma tahan teha pirukatele tipsu-tupsu". 

Nüüd on pirukad ja kook valmis ning saame maiustada.


Uuel nädalal on oodata ka ühte ammu lubatud postitust. Sellest kõigest juba uuel nädalal.

Ahjaa... tahtsin Teid tänada selle eelmise postituse tagasiside eest. Ikka ja jälle tuleb tagasisidet, et meid imetletakse, sest oleme tublid vanemad, et käime kahe väikese lapsega niimoodi tšillimas.
Teate kui tunnustav tagasiside see meie jaoks on?! Sisimas ma rõkkasin kohe õnnest, sest see on tõesti väga armas ja tunnustav tagasiside.
Väga vahva oli vaadata ka vastukaja tagasisidet.
Aitäh Teile mu armsad 💖. Te ei tea kui palju see mulle tähendab. 

Mõnusat pühapäeva ja vahvat uut nädalat

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...