teisipäev, 31. detsember 2019

Ka kõige suuremad soovid täituvad

Ilusat aasta lõppu. 

Praegu on väike hetk, et leiba luusse lasta ning nii kasutan paar minutit, et natuke kirjutada. 

Täna mul kahjuks nii palju aega ega mahti polnud, et oma pooleli olevad postitused lõpetada. Etteruttavalt, et on mida uuel aastal oodata. 
Selle asemel kirjutan hoopis ühe pisikese postituse sellest, kuidas meie pisikese printsessi soov täitus. 

Carola soovis juba ammu, et ta tahab minna juuksurisse. 
Jõuluvanani jõudis see soov ja ning see täitus. Jah,  Carola käis esimest korda juuksuris. 


Hommikul oli ta muidugi põnevil ning natuke ärevil. Hinges oli väikene kartus nii juuksuri kui sellega kaasneva ees. 
Carola kartis väga, et ta lõigatakse kiilaks. Samas soovis, et juuksur ta juukseid fööniga kuivataks ning saaks lokid. 

Minnes oli ta ikka väga ärevil. 
Ikka ütles, et emme ma kardan. Ta ikka kartis kui toolile istus ja talle kaitserüü peale pandi. Näole tekkis väike kahtlev ja hirmunud pilk, mis lõpuks leebus kui hakkas juuksuriga rääkima ning kiikas end peeglist. Lõpuks kiitis juba end, et olen väga tubli, sest ma ei karda. 

Mälestuseks saime ka pisikese patsikese, mis läheb tema beebiraamatusse. 

Iga hetkega oli näha, et Carolale aina rohkem ja rohkem seal meeldis ning hakkas leebuma. 
Rääkis isegi, et jõuluvana tõi talle selle ning sooviks omale lokke ka. 

Lõpuks olidki juuksed lõigatud ning juuksur ütles, et kui soovid ikka lokke ka, siis pead need saama. Jaa nii ta saigi ka lokikesed ning isegi natuke lakki, et need ilusti püsiks. 

Mul oli üks igati rõõmus ja õnnelik laps, sest tema soovid täitusid ja ta tundis end tõelise printsessina. Ta kibeles juba koju, et issile ja Ketule oma uhkeid lokke näidata. 

Kui sa ikka midagi tahad, siis küll sa ikka saad ka need. 



Lõpetuseks soovin Teile head vana-aasta lõppu ja loodan, et selle piskuse aja sees täitub veel mõni Teie soovike. 
Imed on olemas ja neisse tuleb uskuda. 

Aitäh Kõigile neile, kes on see aasta olnud minuga ja minu perega, ning olnud toeks nõu ja jõuga. See aasta on mulle taaskord õpetanud, et kõik asjad ja raskused on selleks, et nendest midagi õppida. Sel aastal on valatud ka pisaraid nii õnnest, kurbusest kui ka vihast. See aasta on mulle taaskord õpetanud, et kõik mis ei tapa teeb tugevaks. Sel aastalgi on läbi käidud tulest ja veest, aga olen sealt väljunud võitjana.
Minu kõrvale on jäänud inimesed, kes mind mõistavad ja toetavad ning on olnud ka neid, kes on olnud alati olemas, aga suhtlemine on tugevnenud, mis on siiras rõõm.
See aasta on olnud hea aasta. Minu elus on olemas kõik, mida vajan. Tänagi saan ühise laua taga olla oma mehe, laste ja õelaste Marcuse ja Sannuga ning tema tüdrukuga. Sel hetkel tunnen end ikka uhke tädina, et õelapsed tahavad ikka tulla meile. Selleks, et olla õnnelik ei ole vaja teha muud kui leida igas päevas üks hetk, mis teeb Sind õnnelikuks. 

Hoidke uuel aastal oma kalleid ja lähedasi ning öelge, et nad on Teile kallid. 

Nagu mina sain mõned hetked tagasi kirjakese "Sulle ma pean küll kirjutama, et oled mulle palju, palju lähedasemaks saanud". Sõnad, mis tõid pisara silma. 
Tee sinagi midagi sellist.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...