laupäev, 10. aprill 2021

Rong peatus, uksed avanesid, astusin maha ja ...

 Hei, mu armsad lugejad🥰.

Täna on laupäev ja õues krõbistab mingi jama vastu akent. Nii ongi mõnus ja hea jagada Teiega seda mega head ja positiivset energiat, mis minu sisse on tagasi jõudnud ning teinud mind taaskord endaks. Seda kõike ka tänu Teile. Muidugi suuremalt osalt minule endale.

Ma olen lihtsalt nii, nii rõõmus ja õnnelik selle tagasiside üle, millega mind "üle valati". 

Piltlikult öeldes kui see "jamadega ja tühjaks pigistatud sidruniga" rong peatusesse jõudis, uksed lahti läksid ning maha astusin, siis mind ootasid ees toetavad inimesed.

Nii mõnelgi neist oli mulle jagada hea ja toetav sõna, et süstida minusse positiivsust. Soe kallistus ja toetav sõna... Ma olen iga tagasiside, innustava ja toetava sõna eest nii, nii tänulik.  Kallistused ja kõnedki, mis mulle sel päeval tehti olid üllatavad.

Ma lihtsalt ei osanud oodata sellist positiivset reaktsiooni oma emotsionaalsele postitusele.  

Iga toetav sõna puges nii hinge ja tegi hingele pai. Oeh...kohe raske on seda head emotsiooni sõnadesse panna, sest nii mõnigi suutis mind lausa pisarateni liigutada. Emotsionaalne nagu ma olen kogu elu olnud.

Täna kodus diivanil olles tunnen, et vana mina on tagasi. Mul on energiat teha ja toimetada oma ideede ja mõtetega. 

Ma olen saanud endast välja rääkida ja kirjutada mind painava mõtte. Samas saan aru, et see on puhtalt minu probleem ja ma pean ise sellega tegelema ja tegelesingi. Nagu öeldakse, et jagatud mure on pool muret ja parim on endast asjad välja rääkida, et hakkaks kergem. Nii ma ka tegin ja hakkas kergem. 

Siinkohal on minu suureks eeskujuks minu lahkunud õde, kes rääkis alati ja varjamatult oma haigusest ja muredest. Rääkida, rääkida ja veelkord rääkida.

Ühesõnaga selle postituse eesmärk on tänada kõiki neid, kes võtsid vaevaks ja "ootasid mind peatuses" ning jagasid oma häid ja toetavaid mõtteid ning sõnu ja kallistusi.

Ma olen tõesti siiralt, siiralt tänulik ja rõõmus, kes mind sel raskel ja  emotsionaalsel hetkel toetas❤.

Tunne, et keegi suudab sel hetkel olla Sinuga samal lainel ja lõpuks jagab veel toetav sõna, või räägib oma murekestki! See on lihtsalt hea tunne.

Soovin Teile ilusat laupäeva. Saadan kõigile Teile suured kallid, kes olid sel päeval mõtetes minuga ja jagasid toetava sõna.


Päikest.



Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...