esmaspäev, 9. november 2015

Jälle üks nädal möödas.

Terekest kõigile,

Nädal möödus väga ruttu ja toimekalt, aga endiselt harjumatult.

Esimesed päevad möödusid ikka väga raskelt, aga eks kõik, mis ei tapa teeb tugevaks.

Aga see selleks hetkel. Ehk mõni teine homme saan sellest pikemalt kirjutada. Nüüd natuke toimetustest.

Esmaspäeval oli hingedepäev. Kuna maale on ikka jupp maad sõita, siis kasutasin juhust ning panin Korvi surnuaeda küünla. Mulle nii meeldib see väike paigake seal sissekäigu juures. 

Neljapäeval oli meil lasteaias esimest korda Mardilaat koos isadepäeva peoga. Lõime kaks kärbest ühe hoobiga. Väga tore ja lõbus päev, mis möödus väga ruttu. Õnneks ka hästi ning see positiivne tagasiside tegi ka tuju heaks.
Minagi andsin oma panuse laada jaoks, milleks olid helkuritest võtmehoidjad. Pean mainima, et need olid üsna kuuma kaup.


Minu panus laadale
Minu panus vol 2
Reedel oli aga mu venna 25 sünnipäev. Kuna härra oli kella viieni tööl, siis läksime maale alles laupäeval. Kinkisime talle kamba peale läpaka. Tegin veel vennale pavlova koogi, mis tuli väga hea ja maitsev, sest pool kooki sõin juba ise ära.
Veel ilma sisuta.



Vanilli kohupiima, vahukoore ja maasikatega
Laupäeval kui maale läksime käisime emmega Haapsalus asju ajamas. Kuna ma tahtsin koogi jaoks maasikaid saada, siis ilmselgelt neid Konsumis ei olnud. Nii pidimegi Rimisse sõitma, sest seal olid need soodukaga. Maasikad ostetud hakkasime koju sõitma. Ühel hetkel nägi emme, et inimestel on käes oranžid õhupallid. No ja meil oli neid kindlasti vaja :), siis läksimegi Rannarootsi keskusesse. Seal oli ikka selline möll ja trall. Õhupallid käes :) tegime niisama poes asja ja tulimegi tulema. Mina olin ikka väga õnnelik selle peale, sest sain kogusse uue õhupalli. Jipikajeee...


Õhupallid käes ja nüüd võib koju minna.
Emme juurde jõudes ei läinudki kaua aega mööda kui õde koos oma perega tuli. Nii tore oli neid näha. Õemees ütles uksest sisse astudes sõnad: "Sinu suurem õde on tõesti sinu suurem õde." :). Head inimest peabki palju olema. Kasutan juhust ja ütlen oma õdedele ja vendadele, et olete mulle väga kallid. 

Venna pidu möödus aga väga ägedalt. Magama saime alles kell 03.00. Üle pika aja oli väga mõnus selle maakate seltskonnaga koos istuda, sest juttu jätkus kauemaks. Aitäh Teile.

Pühapäeval oli aga isadepäev. Kinkisin oma ristiisale lillekese ning sõime üheskoos kooki. Naabrinainegi tuli mingi aeg emme juurde. Lõpuks istusime ja lobisesime ca 3 tundi. 

Vot selline lihtne postitus sellest, kuidas möödus minu nädal.

See nädal on hakanud juba üsna koledalt. Härra pani eile oma tööriided pessu koos auto võtmega. No ja ilmselgelt ei saanud ta oma autoga tööle minna. Hea, et vanemate käest sai autot laenata. No ja endast ma ei räägi.

Järgmise korrani ja olge tublid,
Marve

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...