teisipäev, 13. juuni 2017

Tänane toimekas päev.

Sauki,

Nagu ma eelmises postituses mainisin, et ehk kirjutan oma tänasest päevast, siis olen tubli ja teen seda. 

Laps ka magab ja saan rahus oma mõtted kirja panna.

Nagu ma kirjutasin, siis olin juba enne 8st üleval. 
Kajastasin ka esimest korda oma tervet tänast päeva Snapchatis. 

Tänase hommikuse seisuga on mu kehakaal langenud -5kg. Olen ülimalt rõõmus selle üle.

Aga nüüd minu päevast.

Enne ärkamist sossutasime Nunnuga voodis.


Iga hommik algab meil kohvi joomise ja päevaplaani paika panemisega. 


Enne hommikusöögi tegemist panin ukse liistud ära.




Hommikusöök söödud hakkasin kriiditahvli seina kruntima. Enne seda viisin Tipsu õue tuttu.


Sein krunditud jätsin selle kuivama. Nagu ma eelmises postituses kirjutasin, et lähen vana juurde, siis nii ma tegin.
Vana juures olin toimetustega peaaegu valmis kui Tipsu otsustas ärgata. 


Lõpuks oli kell nii kaugel, et kõht hakkas tühjaks minema. Nii pidime koju sööma tulema. 


Kõht täis tuli ikka leiba ka luusse lasta.


Kriiditahvli krunt oli ilusti kuivanud ja nii sain selle ka üle värvida. 



See töö ka tehtud veetsime Tipsuga mõnusalt aega. Mängides mänguasjadega ja sossutades.


"Purunenud elud" vaadatud hakkasin struktuurvärviga ahju ümbrust tegema. Siinkohal pean tänud ütlema Triinule, kelle soovitusel proovisin värvi kanda pintsliga mitte rullikuga. Jäime tulemusega väga, väga rahule. 
Kartsin küll natuke aga julge hundi rind on rasvane. Kui ei proovi ei saa ka teada, kuidas teha või kuidas jääb.


Vot selline toimekas päev. Vahepeal koristasin veel kööki ja Nunnu mänguasju ka.

Homme tuleb ka natuke toimekas aga mitte nii.

Nüüd head ööd,
Marve. 

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...