reede, 1. veebruar 2019

Üks vahva kogupere nokitsemine

Hei, hei.

Kõigepealt tahan Teid tänada mu armsad lugejad, sest nii tore on vaadata kui paljud mu postitustel silma peal hoiavad ning mu lehte kaemas käivad. Jah sinna ei ilmu väga tihti postitusi, sest pere ja kodu nõuavad oma aja, aga püüan seda teha nii palju kui saan.

Kuna venna teeb hetkel väikest tukut, siis kasutan juhust ning panen kirja, mis me hetk tagasi valmis saime. 

Need, kes mind jälgivad Instagramis teavad juba, et Musununnu saagis mindagi ning mina koorisin noaga midagi, aga päris selgust ei saanud, mis teoksil.

Kergitan saladusloori ja ütlen, et ehitasime kogu perega vennale mängukeskust, -kaart. 

Selleks läks vaja kahte ümarpuitu. Üks paksem teine peenem. 
Paksem läks karkassi jaoks ning peenem selle kokku hoidmiseks ning kuhu külge saab mänguasjad riputada.

Musununnu ja Carola mõõtsid sellest paksemast 2,4 meetrisest puidust 4 võrdset juppi. 



Peale seda mõõtsime otstesse võrdse maa ning Musununnu puuris sinna 9,5se puuriga augud sisse. Kuna peenem pruss oli natuke jämedam, siis seda oli vaja otstest natuke peenemaks teha. Nii koorisingi seda noaga väiksemaks, et see sinna auku mahuks. 
Lõpuks panime selle kokku ning hakkasime mõtlema, kuidas see püsti seisaks nii, et laiali ei vajuks.
Mõeldud, tehtud. 



Mõõtsime 35cm jupid peenikesest prussist ja lõime alla äärde. 
Asi toimis ja see kaadervärk seisis püsti. Juhuuu.

Mul oli juba nii suur tahtmine see kasutusse võtta ja venna selle alla mängima panna. 

Talle samas meeldis seal aga samas mitte, sest väsimus tegi ta tuju pahaks ja tegi natuke nutu, nutu. 

Selle eest nautis Carola seda täiega ja mängis seal vennale riputatud leludega. 


All vasakus nurgas olev matt toodi vennale jõuludeks.
Proovisin, et kas seda saab ka sinna kinnitada. Saigi, mille üle oli mul väga hea meel, sest nii saan seda tihemini kasutada ja talle põnevust tekitada. 

Vot sellise vahva asja ehitasime täna on Nunnudele.

Mõnusat nädalavahetust Teile mu lugejad. 
Pean nüüd arvuti kinni panema, sest mu rosinake ärkas. 

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...