reede, 22. veebruar 2019

One question.

Heie, hei.

Samal ajal kui laps magab, siis on minul hea võimalus kirja panna oma mõtted ühele küsimusele, mida on minult kordi ja kordi küsitud.


Nimelt on selleks küsimuseks, kuidas ma jõuan laste kõrvalt tegeleda käsitööga?

Vahel on nii toimekas päev, et ei jõuagi. Olgu selleks, siis kodu koristamine, pesu pesemine, söögi tegemine, lastega tegelemine jne. Nii ei panegi tähele kui juba õhtu käes ja peab tuttu hakkama sättima. 

Näiteks mida Sina teed hommikukohvi/ tee/ kakao ajal? Vaatad telekat? Loed midagi? Istud telefonis? 
Mina teen aga käsitööd taustaks telekas. Muidugi kui Vunksu kodus, siis sealt tuleb ainult multikaid. Vahepeal saan ka MyHitsi kuulata ja see isegi meeldib talle. Muidugi pikema aja päevast näeme multikaid. 

Carola on juba nii suur, et tema saab endale jõukohaste asjadega ise hakkama. Kui abi vajab, siis kutsub või palub. Muidu on ta nii tubli ja asjalik laps, kes saab tõesti endaga juba ise hakkama.


Tema kõrvalt on natuke lihtsam käsitööga tegeleda. Muidugi ta tahaks ise ka juba heegeldada või midagi lõigata. 

Näiteks magas ta täna koos issiga diivanil, sest on tõbine. Hommikul kui ma ärkasin, siis ta oli selle ilusti korda teinud. Ta oli isegi diivani kokku pannud ning suured padjad olid ilusti diivanil. Voodi asjad oli viinud ainult oma tuppa põrandale 😊. Pole paha, aga vähemalt oli diivan niimoodi korras nagu olema peab. Minu meelest väga tubli laps. 

Vennakesega hakkab ka juba asi lahedamaks minema, sest ta tahab juba maailma avastada. Huvi pakuvad juba mänguasjad, mille järgi püüab haarata. 
Tasapisi teeb ka roomama hakkamise harjutusi. See tähendab, et tõmbab jalad kõhu alla ning pepu on uppis ja siis juba läheks. 
Pea hoidmine on tal ka juba üsna kena ning talle meeldib kõhuli olla. Lemmikpaigaks mängimiseks on mängukaar ning oma kiikuv tool. 
Kõhuli olles püüab asju haarata, mis oleme tema ette pannud. 


Nii saangi mina tasapisi nokitseda kui tema mängib või siis tudub. Vahel saan isegi niimoodi heegeldada kui ta on mul süles. Muidugi ainult neid mustreid, mida ma tean. Uue mustriga on natukene keerulisem. 

Kokkuvõtvalt saan iga vaba hetk tegeleda käsitööga. Antud hetkel on selleks ainult heegeldamine, sest see pole nii ohtlik, kui pisike süles. Usun, et tikkimine poleks ka nii hull, aga praegu on mul ees üks projekt vennakesele, mida osad on näinud juba Instagrami vahendusel. Eks kui valmis saab, siis näitan millega tegu. Etteruttavalt, et seekordne töö on tehtud täitsa enda loominguga. Lihtsalt võtsin ette ühe tegelase, keda teha tahtsin ja hakkasin tegema. 
Eks ole näha, mis sellest tuleb. 

Ahjaa vahepeal tegelen oma pärlitega ka ja teen helkureid või mingeid muid asju, mida proovida tahan. Seda saan teha kui issi kodus, sest see on mõnus rahustav tegevus ning saab proovida ja katsetada, aga seal on vaja ka natuke mõelda. 


No ja minu meelest sellised külmad ilmad ongi kõige õigem aeg sellega tegelemiseks. Suvel on aeg, mil veedame enamik aega õues või puhkamas ja siis ma sellega väga ei tegele. 

Vot selline nobenäpp olen. Kui täna õnnestub, siis saan ehk kõik detailid valmis heegeldatud ja saan hakata seda loomakest kokku panema, et see järgmiseks minisünnake vennekesele kinkida. 

Päikest ning ilusat reedet ja saabuvat Vabariigi aastapäeva.  

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...