neljapäev, 20. jaanuar 2022

Uued kulmud Microblding tehnikaga

Tänane lugu, siis minu uutest kulmudest. Kas see kõik on ka seda väärt? Seda kõike näitab ainult aeg.

Minu ammune ja üsna suur unistus on olnud, et mul oleks ärgates kohe ilusad kulmud ja ma ei pea neid iga hommik "pähe joonistama". Pesed näo ära ja voilaa...

12.jaanuar oli see saatuslik päev kui nägin ühe tuntud tehniku Instagramis üleskutset "Models wanted". Haarasin kohe härjal sarvist ja kirjutasin, et olen valmis tulema. Igasuguste tegelaste juurde ei julge ka minna, sest pärast on ilust kohe asi nii kaugel, et parema meelega käiks müts silmini. Kuna mul õde käis ka sama tehniku juures, siis sain veel enam indu juurde, et tegu on igati usaldava kohaga.

See pakkumine oli lihtsalt nii mega hea, sest hinnaks oli 149€. Muidu on ikka kallim. Ühesõnaga see hind kohe kõnetas mind ja võtsin julguse kokku ning kirjutasin, et olen valmis tulema ja osa võtma. Omal süda 100ga tagumas ning sisimas mingid imelikud judinad 😊.

Mini suureks kurvastuseks kui lugesin tehniku vastust minu vastusele, siis olin pisut nördinud, et ei saanud sinna. Samas saan ka aru miks need kohad noo niiii mega ruttu täis said, sest see hind kõnetas vast kõiki, kes seda kuulutust nägid. Ühesõnaga neid tahtjaid oli veel, kes ees see mees, ning oligi see rong minu jaoks läinud. 

Selle raha eest oleks tehnik teinud koolituse käigus uued kulmud, mida ta ise sel ajal tegi. Ühesõnaga see oli üleskutse, et minna modelliks otse tehnikule.

Ilmselgelt olin nii nördinud, et ei saanud, sest see hind ja kõik see kohe kõnetas mind ja olin sisimas selleks valmis.

Kuniks ta, siis kirjutas, et pühapäeval on ka kulmudesse modelli vaja kui see mind huvitab.

Mina, et mis protseduur kulmudega oleks. Vastuseks oli microblding. Ma kohe, et mis maksab ja kas need on ka tatoveeritud. Kui ikka "sapsu täis" lähed, siis hiljem tagantjärgi oma küsimust lugedes saad aru, et seal ju selliseid asju tehaksegi. Ühesõnaga rumal pole see, kes küsib vaid see, kes jätab küsimata. Minu küsimuse peale oli koolitaja vastuseks, et jah. 

Kuna kõik mulle sobis - nii tehnik, aeg ja koht, siis võtsin pakkumise vastu. Ega elus enam sellist asja ja pakkumist ette tule, onju. Kui  juba sammu selles suunas astusin ja pakkumine ka veel tehti, siis tuleb ju vastu võtta. Pean tunnistama, et hirm, ärevus, põnevus, elevus olid ikka nahas.

Sealt edasi ma muutkui mõtlesin, et äkki õpilane keerab midagi vussi, kes mulle teeb. Samas mõtlesin, et kui koolitaja õpetab õpilast, siis ta peaks ikka ju kogu aeg juures olema ja silma peal hoidma. Etteruttavalt, et nii õnneks ka oli🙏🙏🙏. Suurema osa ajast oli koolitaja õpilase kõrval. Jagas talle näpunäited ja tuletas asju meelde. Ühesõnaga nad suhtlesid kogu aeg omavahel, mis oli väga meeldiv.

Peale selle oli mul veel mega suur hirm selle ees, et äkki ma ei sobigi ja mulle ei saa neid teha. Miks?

Mul on mõlemas kulmus sünnimärgid. Lugesin natuke enne selle kohta, et kui need on, siis võib juhtuda, et ei saagi teha. Samas saan aru miks nii on. Hirm minu sees, et unistus ei täitu sellepärast oli ikka suur. Kohale jõudes ja enne kui mind lauale lasti vaatas koolitaja mu kulme. Ütles, et saame ilusad enne ja pärast pildid ning sünnimärkide asukohad ei ole hullud. Saame teha küll, sest üks on ilusti kulu sees ja teine jääb suuremas osas ilusti kulmust välja. 🙏🙏🙏 see tohutu pinge, mis kohe sai maha laetud... seda oli lihtsalt nii mega hea kuulda, et saabki teha. 

Peale seda olin valmis lauale minema ja mõtlesin, et minu üks suur unistus täitub. Nende sünnimärkide pärast ei julgenud ma ka väga kõva häälega sellest rääkida, sest pärast ei saagi. Nii ma siis sisimas "põlesin" elevusest ja ärevusest.

Lõpuks oli minu aeg...

Heitsin pikali, koolitaja puhastas kulmud, õpilane tegi pilte ja siis hakkas töö ja arutelu. Alustuseks joonistati kulmude kuju. Selleks kasutati ka spetsiaalset mõõteriista ja valget pliiatsit. Kulmude oletatav kuju joonistatud paluti istuli tõusta. Vaadati ja korrigeeriti enne kui tatoveerima hakati. Enne seda ütles õpilane tegelikult ju endale, et talle väga meeldib see kuju ja on ilusad, mida kinnitas ka koolitaja. Natuke tehti veel mõnest kohast parandusi, et veel ilusam saaks ja see kõik oli seda väärt. Kuju minu poolt heaks kiidetud paluti pikali minna ja siis hakati kokku segama pigmenti. Pigmendi kokkusegamiseks vaadati mitut asja - kulmukarva värvust, paksust (vastavalt sellele valiti õige tere, millega hakatakse karvakesi joonistama), silma ja naha värvi. Kui need olid vaadatud segati kokku pigment.

Microblding ongi karva joonistamise tehnika.

Nüüd oli aeg...hingasin sügavalt sisse ja välja ning ütlesin, et olen valmis. Nii tegigi esimesed kriipsud koolitaja ja siis hakkas tegema õpilane. 

Nende karvakeste joonistamisel oli täpselt selline tunne, et keegi on väikese sae kätte saanud ja nüüd katsetab kuidas see nahal lõikab. Täpselt selline saagimise tunne. Muidugi kui tehnik venitab nahka õigesti, siis ei ole midagi hullu kui aga mitte, siis on tunda sellist hüpliku või rullumise moodi tunnet.

Esimene ring tehti ilma tuimestuseta aga teine ja kolmas tuimestusega. Sünnimärkide juurest tegi koolitaja ise, sest seda palus ka õpilane. Samas väga tubli. Ei hüpanud kohe ise pea ees vette vaid vaatas kõrvalt. 

Sünnimärkidega võib olla ka nii, et kui see on kulmus ikka väga suur, siis sel juhul ei jää tulemus ilus ja terviklik. Koolitaja ütles veel, et sünnimärgist võib tulla natuke sellist vee ja vere segu, mis on igati normaalne. Minu suureks õnneks ei tulnud mul midagi.

Karvakeste joonistamine läks kuidagi nii ruttu, sest jutustasime seal veel maast ja ilmast. Ühesõnaga see protseduur ise on alguses ebamugav aga kui tuimestus on tehtud, siis on täitsa talutav. Mingil määral küll tunned aga vähe.

Enne lõppu paluti veel istuda, et näha lõpptulemust, siis heitsin uuesti pikali. Tehti mõned parandused ja oligi valmis. Tulemus, aeg, osavõtt oli kõike seda väärt, sest jäin ise väga rahule. Lõpetuseks tegi õpilane veel mõned pildid ja oligi valmis.

Jagati veel näpunäiteid, millest kinni pidada, kuidas hooldada, kaua võtab paranemine aega, millal uuesti tagasi, et uuendada.

Protseduur algas 12.45 ja 13.58 oli valmis. Koolitaja sõnul igati tubli aeg. Algselt öeldi ajakuluks 1,5-2 tundi.



Lõpetuseks tänasin tehtud töö eest ja soovisin õpilasele tuult tiibadesse.

Siinkohal ma nüüd selle postituse lõpetaksin, sest see läheb juba nii pikaks.

Sul jäi õhku küsimus ???kui palju see protseduur maksis??? Mul kuidagi roppu moodi vedas ja ma sain selle tasuta. Tee ise teistele head ja Sa saad selle hea ringiga tagasi. Mulle meeldib selle vedamise peale mõelda nii. Saan aru, et õpilane ei saagi kohe alguses mingit tasu küsida aga kui neid tahtjaid oli veel, siis see peab ju olema mingi vedamine, saatus. 

Õnnega koos ja mega õnnelik sellise vedamise üle.

Mõnusat päeva ja järgmine kord juba nende nunnude hooldusest ja aevastamisest 🤭.


Kohtumiseni,

Marve.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Väga ilus tulemus.

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...