reede, 26. juuni 2015

Telkimis hooaja avamine

Hello my friends,

Nüüd tuleb postitus sellest kuidas me kolmekesi (mina, Andri ja Andri onutütar Liis edaspidi Liisu) selle suve esimese telkimis hooaja avasime.

Tartust startisime enne 12.00. Nagu eelmises postituses mainisin, siis olime kavalad ja lasime enne jalga kui kolima hakati.

Liisu asjad ilusti autosse pakitud võtsime suuna Tartu Lõunakeskusesse, et natukene shoppata. Meil kõigil läks õnneks, sest kõik said midagi. Käisime ikka paljudes poodides ja muidugi söömas pidime ka käima. Kuna kõhud olid shoppamise peale juba natuke tühjaks läinud, siis lubasime omale väikesed purgerid, mis täitsid kõhu ilusti ära seniks kuni õhtul grillima hakkame. Peale söömist käisime veel mõnes poes ja kuna Liisu ei olnud näinud seda miniloomaaeda, siis läksime sinna neid linnukesi ja loomakesi vaatama. Vot see on koht, mis mulle meeldib ja seda ma soovitan ka neile, kes pole seda enne külastanud. Mina külastan seda ikka iga kord kui vähegi võimalik ning aega.

Shoppatud, söödud ning söögid ostetud võtsime suuna Võrtsi järve poole Vanasauna Puhkemaja juurde, et esimene öö seal veeta. Soovitan seda kohta soojalt neile, kellele meeldib telkida veekogu ääres.

Kuna ilm oli vihmane aga soe, siis tegi Andri tüdrukutele üllatuse ja võttis meile kämpingu. Kutsusime Liisuga teda pätuks, sest ta kulutas meie peale nii palju ja võttis üksi otsuse vastu, et täna magame kämpingus. No ega meil ei olnudki Liisuga midagi talle öelda, sest kui tema ikka omale midagi pähe võtab, siis seda ta ka teeb olenemata mida teised arvavad. Kämpinguvõtmed käes seadsime end mõnusalt sisse ja algatuseks tegime endale mõnusa tassi kohvi enne kui grillima hakkasime. Kohvid järve ääres lollitades ning naljatades joodud hakkas musununnu grillima ja meie tegime Liisuga tomati-kurgisalatit. Õhtusöök valmis ja juba natuke söönud lubasime Liisuga omale ühed siidrid.

Kuna ilm oli nii vihmane kui päikeseline, siis nägime järve kohal vikerkaart, mis oli väga omapärane, sest näha oli ainult ühte väikest juppi. Peale seda läks Liisu järve äärde jalutama ja tuli suure jooksuga tagasi suutmata rääkida, et ta nägi parti koos poegadega. Nii jooksin mina ka kaamera näpus neid pildistama aga selleks ajaks olid nad juba kõrkjatesse ujunud :(. Valvasin, mis ma valvasin, aga sealt nad välja ei tulnudki :(. Kuna vihma hakkas ka tibutama, siis läks Liisu enne juba Andri juurde ja lõpuks läksin minagi.

Õhtu oli väga meeleolukas ja äge, sest sai nii naerda kui niisama lobisetud. Väga hea meel oli meil Andriga selle üle, et Liisu meiega kaasa tuli, sest me ei ole niimoodi koos telkimas käinud ja ei teadnud kuidas ta sellesse suhtub. Tore oli kogeda kui vabalt ta end meiega tundis ja kuidas ta õhtut nautis. Kuna ilm läks juba nii külmaks, siis läksime 23.00 paiku magama. Naised olid kavalad ja magasid all narides. Väga mõnus oli tegelikult sellise ilmaga voodis magada, sest padukat tuli ikka mitmel korral. Õnneks ei norsanud keegi ja kõik said ilusti magada :)

Hommikul ärkasime umbes 10.30. Tegime mõnusad kohvid ja hommikusöögi ning panime asjad kokku. Liikuma hakkasime umbes 12.00 paiku, sest tänane plaan oli külastada Viljandit ja sealt edasi sõita Krapi telkimisalale. Viljandis me jälle shoppasime, sest selline oli meie plaan. Kõigil läks jälle õnneks, sest kõik saime midagi. Mina sain omale ilusa piduliku käevõru ja kõrvarõngad (Liisu ütles ka, et see hea valik). Liisu sai moodsa käevõru ning pärlipoest puusaketile klõpsaka. Viljandis me väga ringi ei seilanud, sest ca.1,5h oli meil vaja sõita järgmisse kohta.

Mõnus sõit autos lollitades ja lauldes möödas, ootas meid Krapis PÄIKE. Vahetasime kohe riided ära ja panime ujukad selga, et päikest natuke võtta. Kuna ilm oli väga mõnus ja soe, siis panime Andriga ruttu telgi kokku, et tüdrukud saaksime mere äärde minna. Peale seda olimegi Liisuga ikka pikka aega mere ääres ning lobisesime maast ja ilmast ning muidugi võtsime päikest. Liisu käis isegi vahepeal põlvist saati vees :). Härra käis vahepeal palke mere äärest toomas, mida saaks lõkkesse panna kui külm hakkab. Lõpuks hakkas meil Liisuga jahe ning läksime riide panema. Meie üllatuseks sussutas Andri varda otsas vorsti, mis oli päris lahe. Nii tegime meie ka Liisuga omale mõned vorstikesed enne seda kui grillima hakkame.

Lõpuks tahtis Andri grillima hakata, kuna ilm oli tõesti ilus, siis tegime romantikat ja kolisime kogu kupatusega mere äärde ning pidasime seal laheda pikniku. Pikniku laud ei olnud väga rikkalik aga selle eest istus selle ümber seltskond, kes nautisid õhtut täiega. Musununnu jõi õlut ja meie lubasime Liisuga endale mõned siidrid (peale kaalulangust mulle see alks väga ei istu).

See piknik oli telkimis hooaja avamiseks kõige õigem ja ägedam. Kuna tänase öö veetsime lõpuks telgis, siis paremat ilma ega õhtut ei osanudki soovida. Musununnu õnnistas ka oma uue vägeva grilli sisse, mis ta ostis jyskist. Ühesõnaga meil oli väga mõnus ja äge piknik, sest taaskord sai lobisetud nii maast kui ilmast, sai naerda ja muidugi lollitada, mis tegi õhtu veel meeleolukamaks. Meie meeleoluka õhtu lõpetas päikeseloojang merre, mis oli minu üllatuseks Liisule esimene. Kunagi on ikka esimene kord. Peale päikeseloojangut läks kohe külmaks ja nii kolisime laagriplatsile lõkke äärde sooja. Sinna minnes ütles Liisu mulle, et see on olnud tema kõige ägedam õhtu. Nii tore oli seda kuulda, sest see andis tagasisidet selle kohta, et oleme teinud õigeid valikuid.

Kuna musununnu oli puid mere äärest lõkke jaoks korjanud, siis saimegi õhtul selle ääres istuda ja õhtut nautida. Kuna päev oli jälle pikk, siis läksime varem magama. Kuna meie Liisuga magasime nagu kotid, siis musununnu oli kuulnud, kuidas ühed karjusid meie telgi taga. Üks mees otsis oma naist, kes oli jalutama läinud. Mees, kes otsis oma naist, asus meist vasakul ja naine, kes jalutama läks asus meist paremal ning meie telk jäi nende vahele. Nii see mees oli karjunud:,,Musu, kus sa oled?" Naine:,,Siin olen!". Nii olid nad pikka aega karjunud seal ja meie ei kuulnud Liisuga ööd ega mütsi :).

Mõnus pikk öö seljataga ärkasime hommikul alles 11.30 paiku. Hommikusöögiks tegime taaskord kohvi, sõime hommikusööki ja hakkasime taaskord asju kokku panema. Kuna meil kuhugi kiiret ei olnud, siis molutasime veel niisama. Krapist startisime alles enne 14.00. Tänane plaan oli meil taaskord shoppata seda seekord Pärnus. Pärnust ostis Liisu omale ühtteist ja mina ühe Eesti pastaka (kogusse oli vaja:)) ning kiisu hoidjale võinoa, mille kaunistuseks oli kass. Pärnus käisime Baby Backis söömas. No need olid alles portsud. Aitäh Liisule, kes aitas mul osa portsust ära süüa, sest minu jaoks oli see ikka suur. Kõhud täis võtsimegi suuna koju ja nii see tripp läbi saigi.

Taaskord pikk postitus. Sellest tulenevalt küsin Teilt lugejad/vaatajad kas sellised pikad postitused, kus ma kirjutan detailsemalt, on teretulnud või peaksin teksti kokku tõmbama? Kõik vastused ja kommentaarid on teretulnud.

Nüüd taaskord natuke :) pilte meie tripist:

Võrtsi järve ääres ja Valma asub minu vastas
Kiikudeski saab nalja
Õnnelikud turistid
Koht, kus on mida nautida
SELLE SUVE ESIMENE VIKERKAAR

Lapsed leidsid kiigu ja kui ise nalja ei tee, siis ei tee keegi teine ka :D

Liisu külastas vett ja teda jälgib üks linnuke, et ta lollusi ei teeks :D
Võib öelda, et suvi on alanud
...nii see muskel kasvab
Nii need vorstid valmisid
Kinnitus sellest kui ilus oli meie õhtu mere ääres
Liivale saab ka kirjutada
Luiged
Andri uus grill, mis sai sisse õnnistatud
Tõestus sellest, et meil oli tõesti lõbus
Liisu pildistas ühte üksikut luike
Liisu naudib õhtut
Päikeseloojang
Liisuga
Õnnelik Liisu

Järgmine postitus sellest kuidas möödusid minu jaanid Läänemaal.