teisipäev, 31. oktoober 2017

Ühe unistuse täitumine

Hei, hei.

Olen juba pikka aega võtnud hoogu, et kirjutada sellest, kuidas minu üks unistus täitus. Need, kes Instagramis jälgivad ehk teavad juba, millest võib tulla jutt. 

Kuna praegu on peal hull käsitöö maania, siis ei ole lihtsalt raatsinud heegeldust käest panna, et arvuti taha tulla. Olen selles suhtes natuke kärsitu, et tahan ju kohe tulemust saada ja näha.

Nüüd minu ühe unistuse täitumise juurde.

Kindlasti mäletate veel seda paksu ja ilusat lund, mis sadas eelmine kolmapäev maha. Naersime musununnuga, et sel päeval oleks pidanud jõulud ära pidama. 

Aastaid tagasi kui me siia Tutermaale kolisime unistasin ma sellest päevast, et ühel päeval tõstan oma lapse akna lauale ning saame üheskoos issile lehvitada, ning ta tööle saata. Nüüdseks võin öelda, et see unistus on täitunud. Sellel imeilusal lumisel hommikul tuli see mulle äkki meelde. Olin nii rõõmus ja õnnelik selle üle.
Unistama peab, sest ükskord need täituvad. Peab ainult uskuma sellesse. Mina usun ja see täituski.


Peale selle, et üks unistus oli täitunud oli meie lapsel ka esimene kelgutamine. 


Lumi lendas küll silma, mis teda natuke häiris, aga muidu talle meeldis.

Lõpetuseks veel meie toredast nädalavahetusest. Õepoeg Marcus käis meil külas. Meil oli üsna tore nädalavahetus eriti Carolal. Marcus triblas temaga palli nii, et Carola kilkas naerda ja ringi vudida. Lõpuks oli nii ülemeelik, et pidurdas liiga äkki ja kündis näoga maad. Sai kahe silma vahele kolmanda silma (väikese marrastuse vaibalt). 
Laupäeva hommikul käisid nad musununnuga Vasalemmas ning õhtul vaatasime üheskoos multikat "Boss Baby" ning mängisime "Eesti mälumängu". 

Samal ajal kui mehed olid rallil, alustasin mina oma trikotaažpaelu katsetama, mis tellisin siit. Tulemusi veel näidata ei saa, sest asjad on poolikud. 
Kui need valmis, teen ühe käsitöö postituse, mida olen ammu lubanud.

Küll on huvitavad asjad

Mu väike abiline

Pühapäev kulus meil koristamise tähe all. Kohe meenuvad mu vanaema sõnad, kes ütles:,, Et pühapäeviti ei tohi tööd teha, sest üks päev nädalas peab olema ka puhkepäev!". 
Kuna kella keeramine mõjus meile kõigile ja olime juba varakult üleval, siis otsustasime keldrisse sukelduda ja seal korda looma hakata, mis õnnestu. Meie kelder on nüüd peale remontide lõppu korda saanud.

Nädalavahetuseks on meil ka plaanid tehtud. Lähme Carolaga maale, sest kohe, kohe on november ja vennal on kuu algul sünnipäev. 
Nii saan ka hingedepäeva küünlad tagantjärgi viia. Ärge, siis unustage neljapäeval oma ingleid meeles pidada ühe väikese küünlaga. 

Päikest.


Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...