reede, 29. märts 2019

Üks vahva leid Internetist, mida soovitan soojalt.

Hei, hei.

Kui meie pere kõik see mees juba magab ja mina veel kohmitsen, siis võtan juba hetkeks aja, et kirjutada ühest toredast Interneti leiust, mis mulle kohe peale esimest kasutamiskorda väga meeldima hakkas. 

Selleke on üks abimees, millest on lapsele hea püreed või putru anda. 

Ma vaatasin seda pudelit juba Carola ajal, aga mingil põhjusel see mind ei kõnetanud ja ma ei soetanud seda, aga vennaga mõtlesin, et proovin. Ja olen väga rahul. 

Selleks asjaks on selline silikoonist pudel, mille tellisin wishist.



Proovisin sellest õhtul vennakesele öö putru anda. Tegin küll segu algul kaussi valmis ja siis valasin sinna sisse. Võib olla saab selle segu seal sees ka kokku segada õigemini loksutad. Ei tea. Pean proovima. 

Aga miks see pudel mulle meeldib?

Nagu ma juba kirjutasin, siis see on silikoonist ja see lusikas seal otsas on hästi liikuv ja tuleb piisavas koguses putru. Meil läks selle pudru söömine kuidagi puhtamalt, kiiremalt ja kergemalt. Ühesõnaga mõnus oli. Sain vaadata kuidas venna sööb, ise tegin kohe suu puhtaks kui midagi välja tuli ja siis pigistasin kohe juurde ja kohe lusikas suhu. Polnud mingit lusikaga mässamist ja selle puhastamist vastu kaussi, et pudru lauale ei tilguks. 
Kuigi ma olen igast selliste asjade suhtes suhteliselt skeptiline ja ei torma kohe ostma, siis selle ostuga olen väga rahul. 


Lusikas on seal otsas tõesti väga painduv ja kui algul oli võõras nii mulle kui vennale, siis natukese aja pärast oli asi selge ja sõi sellelt meeleldi. Omalgi sai see käes kuidagi mõnusam ja mugavam.

Sealt saab pigistada just paraja koguse putru, mida on lapsele hea anda. 

Ühesõnaga üks vahva leid wishist, mida soojalt soovitan. 

Miinuseks on muidugi see, et väga vedelat asja ei saa anda, sest see voolab sealt lihtsalt välja. Eks kausikesest saab iga pirekese kätte, aga sinna sisse jääb miskit ikka sisse. 

Samas on ka sinna sisse hea teha putru või midagi muud, kui kuhugile minek ja tahad kaasa võtta, ning vahepeal kiirelt lapsele anda. Ikka tuleb ette ju erandeid. 

Kujutan juba ette meie suviseid telkimisi, kui saan sääskede eest telki peitu minna ja enne tuttu jäämist sööme kõhu täis, vahetame riided, joome tissupiima peale (nagu Carola ütleb) ja siis keerame tudule. Pole mingite kausside ja lusikatega mässamist. 

Nüüd tuttu, sest homme on mida oodata. 

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...