neljapäev, 25. aprill 2019

Carola nalju ja armsaid ütlemisi

Eks me kõik oleme mingil määral kokku puutunud laste naljadega. Kas tööalaselt võis siis oma/ teiste laste näol. Variante ju mitmeid.
Mul tuli aga tahtmine meie piiga nalju natuke jagada, mis on kohati ikka väga naljakad, aga samas ka armsad.

Nägi maja katusel varest, kes kraaksus, mille peale Vunksu "Tal on kõht väga, väga tühi. Ta vajab süüa".

Issile hommikul kui ta tööle läheb "Ilusat tööpäeva ja tervita tööpäeva ka" Ise annab talle tere ka.

Tuli talle kingitud põlle ja mütsiga "Aidake mind. Ma olen väike kokk", siis hakkab laulma "Müts pähe, põll ette, et ma mustaks ei saaks, ma olen väike kokk".

Kui vennal mässut vahetan (pissist) "Kas vennal tuli jälle kaka, kaka?".

Nii muuseas kui olen öelnud, et vennaga tuleb ettevaatlik olla, sest ta on väike, siis ütleb Vunksu meilegi "Ole ettevaatlik, sest venna on tillu, tillu". Ütleb isegi teistele nii muuseas "Ole ettevaatlik."

Või "Nii lapsed, täna hakkame rokkima". Omal mikrofon ees ja meile jagas pille, millega saaks mängida. Lasteaia elu kajastatakse meil palju. Olgu selleks, siis luuletused, laulud, käsklused.

Kiikas mulle vannitoa ukse vahel sisse ja ütles "Üllatus, Sind ootab ees üllatus". Viidates sellega endale, et tema vaatab mind.

"Sa ei tohi mu vennat pildistada" kui nägi, et tema vennast taheti pilti teha.

Avastas ühe kohvrikese, kus sees olid ta mänguasjad (ponid, näpunukud), mis sinna sisse kokku panin kui ta mänguasjakasti koristasin "Oii, emme, vaata, kõik on koos... oii kõik on kohal".

"Ma olen juba suur laps ja oskan käituda" nii ütleb vahel iseendale. Või, et "Lasteaias tuleb olla viiskas. Õues jookseme ja toas kõnnime".

Naljakas on veel see, et meil on "Tädi Aavo, tädi Riho ja tädi Jarmo". Kui oleme rääkinud, et meile keegi külla tuleb, siis ütleb "Ma ei pea kartma näiteks tädi Rihot".

Läksime maale emme juurde ja teadvutas meile "Ma lähen mamma juurde elama".

"Ma tahaks midagi süüa" ise vaatab külmkappi ja kui küsime, et kas seda või seda või kas see sobib, siis vastab "Ikka".

Kui ma arvuti taga olen, siis peaaegu kogu aeg tuleb ja ütleb "Palun muusikat, muusikat palun, tahan mussi", kui küsin, mis mussi sa tahad, siis ütleb "Ma ei tea". Kui panen "Wo sind die Katzen", siis hüüab "See on minu lemmik" ise hakkab kohe tantsima ja püüab kaasa ka laulda. Tema lemmikute hulka kuulub veel "Storm", "Amore Mio", "Milline päev". Vaieldamatu lemmik on muidugi "Baby Shark Dance", mida tantsib juba ainult seda kuuldes kaasa. 

Kallistab vennat ja ütleb talle "Sa oled mu parim sõber". Või kui kallistab ja musitab meid, siis ütleb "Ma armastan sind".

Mingi aeg tagasi olime tema toas ja ma ütlesin talle natuke valjema häälega, "Palun, korista oma tuba ära", mille peale tema "Emme, miks sa riidled minuga".

Kui ta lasteaiast, vannitoast või wcst tuleb, siis hüüab "Tere, mina tulin".

Kätte on jõudnud ka MIKSIKE aeg.

Meil läks pesumasin katki ja kui ma uut tööle panin. Vajutasin nuppu ja see häält tegi, siis hüüdis mulle "Sa oled väga tubli, sa said hakkama" ja kallistas mind.

"Ära nuta venna, ma ei kuule mitte midagi" ise vaatas samal ajal Vikerkaare Rubyt.

Sõime köögis ja ta oli juba lõpetanud ning siis tuleb kööki ja küsib "Mis asja kõik siin teevad?".

"Sul ei ole mitte midagi peas", peale seda kui issil juuksed maha ajasime. 

Peaaegu on meil "Peaauku". Ja meil on "Pobeem" mitte probleem.

Mängis liivakastis ja tal oli valmis tehtud koogike, aga see ei olnud see, mida mina soovisin, mille peale ta "Ole mureta, ma teen sulle uue koogi".

"Tere tulemast siia Katzeni poodi. Olge valmis kuulama", see on meil nii tavaline lause kui mingit head muusikat kuulab või tahab meile oma lauluga esineda. Omal karvarulliku pulk käes. 

Issi praadis muna ja kui pliks suurest toast kööki läks, siis teadvustab issile "Mina vist tunnen seda lõhna".

"Lõpetage see musitamine ära ja kohe", kui ma vennale musi tegin.

"See on väga tähtis raamat ja me vaatame seda silmadega mitte kätega. Sa ei tohi siit kinni võtta, sest su näpud on tatised". Kui tema üks raamat oli põrandal, mida venna vaatama hakkas.

Kass lebotas mullal ja kui ütlesin, mis sa teed? Ise raputas samal ajal sihvka koori kassile "Panen talle soola, sest ta on haige".

Kamandada oskab ta ka "Minge tuppa. Vaheta venna mässu ära". "Sina pane prillid ette. Sa oled nüüd arst". 

"Ta on väga haige ja ma olen arst". "Ma kohe helistan arstile". "Oi, arst ei saa mulle vastata, mis nüüd saab?". Ise mängib oma nukuga, kes on haige ja vajab arsti. 

"Sa oled nii amasake" ehk armsake.

"No, mis siis uudiseid? Tee suu hästi lahti, siis tuleb lennuk". Tuli liivakastist oma liivakoogiga.

Carolal oli mikrofon käes ja teadvustab mulle "Pane seda youtube. Ja seda mammi shati dood dood". Mõtles seda "Baby Shark" laulu.

Leisis sahtlist ühe asja ja teadvustab "Ma tahaks seda kasutada. Oii, kui ilusasti sädeleb, aga mis see maksab?"

Kuidas ma neid kõiki mäletan?
Mõni vahvam jääb meelde ka, aga tavaliselt onju telefon ikka lähedal kuhu saan kohe neid üles kirjutada. Musununnule saadan ka muidugi. Vajadusel saan sealt ka vaadata. 

Neid nalju meil ikka tuleb. Ise veel alles nii väike, aga iga päev tuleb uusi nalju ja pirne.


Uurib kas vennal on juba hambad suus 


Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...