teisipäev, 10. märts 2020

Ühe oskuse võrra rikkam

Õhtu on juba käes ja mina olen  jälle nii head energiat täis.

Tänase päeva alustuseks ostsin ära zumba trenni kuukaardi. Saan nüüd rahus iga esmaspäev ja kolmapäev end tantsima vedida kui ma just haigeks ei jää.

Olen ääretult rõõmus, et zumba on minu ellu saabunud just sellisena, millest hakkan puudust tundma kui seda pole. Igatahes paneme 100ga tantsides suve poole.

Peale selle olen ma nüüd ka ühe oskuse ja teadmiste võrra rikkam, mis teeb iga käsitöölise rõõmsaks.
Ühesõnaga käisin täna geelküünalde õpitoas. Mingi ettekujutus mul sellest oli aga ikkagi sain uusi teadmisi.

Pildilt pole kahjuks nii hästi aru saada kui ägedad on need tegelikult

Alustuseks täitsin klaasi põhja erinevate liivadega. Ühe tegin sellise mereteemalise ja teise sellise nagu tuli. 

Lisasin sinna põhja nii liiva kui kive ja sinna peale veel mõned kaunistused (pärlikesed, kette, sädelust) ja siis tahi ja väikese kihi veel liiva ning panime lusikaga sulatatud geeli. Väike kiht liiva hoiab seda tahti seal kinni ja paigal.

Järgmisele kihile panin ka natuke kaunistusi, sädelust ning lisasin uue kihi geeli. Mida jahtunum geel seda rohkem on seal mulle ja seda rohkem pidi see helendama. Eks seda näitab aeg kui neid põletama hakkan. 

Uus kiht pandud ja tehtud lasin uuesti taheneda. Nüüd lisasin natuke lõhna ja natuke kaunistusi ning panin uue kihi geeli. Lõpuks olidki valmis. 


Kindlasti tuleb jälgida, et taht jääks küünlasse otse. 

Kahe küünla vahe on selles, et ühes küünlas on taht metallist kinnitiga ja teisel on lihtsalt paelake. 
Sain sealt nii mõnegi õpetuse ja meelespea, mis meeles pidada kui peaksin neid kunagi tegema. 

Selle kõige juures on tore see, et neid saab teha igasse anumasse ning saab lisada igast asju. Saad panna just selle, mis sulle meeldib ja sobib. Ühesõnaga sa saad sinna klaasi panna selliseid kaunistusi ja asju, mis sulle meeldivad. Saad teha ka personaalse küünla, mille saad edasi kinkida. Ühesõnaga variante on sadu, mida teha. 

Üks igati vahva, tore ning loominguline paaritunnine nokitsemine ja lõõgastus ainult mulle. 

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...