pühapäev, 10. november 2019

Isadepäevast

Täna on Teie päev,
sest on ju isadepäev.
Täna tähtsamad te olete,
sest on just Teie päev. 
Saate palju musisid, kallisid,
sest olete nii kallid. 
Kõike seda Teile jagavad,
Teie armsad pudinad.

Meil on olnud üsna kiired ajad ja tänagi oli üks toimekas päev, sest on ju isadepäev.
Nii tahangi kirjutada natuke meie issist, kes on meie pere kuningas.

Kahjuks ei saa mina täna soovida ilusat isadepäeva oma isale, sest temast on saanud Ingel. Kindlasti vaatab ja hoiab ta meid seal üleval, et meil oleks kõik hästi.
Süüdakem koos minuga küünal just nendele issidele, kes valvavad meid pilvepiirilt. 
Kuid minu elus on ristiisa, kes on mulle sama kallis ja tähtis kui oli mu oma isa. Ta on alati olemas kui ma teda vajan nii nõu kui jõuga. 

Nüüdseks 3,2 aastat tagasi said meist lapsevanemad ja minu kallimast, issi Andri. Eelmine aasta samal ajal sai temast teist korda isa. See aeg on olnud nii vahva ja tore. Vaadates teda hoidmas ja kallistamas meie lapsi on võrratu. Ta on ISSI suurt tähtedega, sest ta on meie pere täht. Ta on isaks loodud ja ta saab suurepäraselt meie pudinate hoidmisega hakkama. Usaldan teda iga hetk ja olen mega õnnelik, et ta on valinud endale just minu ning meie lapsed just tema omale isaks. Ta on lihtsalt supper. 

Tema isadepäev sai alguse juba neljapäeval, sest käis esimest korda oma kahe lapsega lasteaias isadepäeva peol, mis oli igati vahva ja tore. Eelmine aasta samal ajal sai temast teist korda isa ja oli meie tütrekesega meie juures haiglas kui sündis meie teine laps.
Sel neljapäeval nad veetsid koos aega nii tantsides, mängides, kokates ning meisterdades. Need on ka asjad, mida nad teevad ka kodus. Jah, seda aega on vahel raske leida, sest issisid on üks, aga lapsi kaks, kes tahavad ta tähelepanu ja lähedust. Nii tore, et lasteaias said nad seda kõike teha üks ühele, sest oli nende aeg. See oli kvaliteetaeg neile kahele, mida emme ja venna kõrvalt vaatasid ja jäädvustasid.

Täna hommikul oli meil tema ja laste aeg. Lapsed ronisid talle voodisse kaissu, kaasas ühed pisikesed kingitused, mis tegime koos lastega, mis kulgesid naeru ja nutuga, sest venna ei olnud nõus oma käsi ja jalgu värvima. Läbi suurte pisarate saime selle siiski tehtud. 

Tänane hommik oli eriline, sest lapsed kaisutasid, kallistasid ja kiusasid oma issit. Jah, me lapsed poevad talle tavaliselt ka kaissu kui issi on kodus. Seda juhtub pigem nädalavahetusteti, sest issi läheb hommikuti alati enne ära kui meie ärkame. 

Küsides issi Andrilt, mis ta tundis kui lapsed talle kaissu pugesid ja kingitused üle andis? Vastas ta nii: "Mmm...tore oli. Lõbus ja lahe". Vastus küll napisõnaline, sest need on ju mehed, aga emotsioon oli siiras. 

Meie laste issi on üks ääretult vahva ja tore tüüp. Ta ei löö risti ette ühegi asja ees. Ta on alati olemas kui lapsed teda vajavad või soovivad temaga aega veeta. 
Meie issi pingutab palju nii minu kui ka meie laste nimel, et meil oleks kõik olemas. Ta on meie tugi igal ajal ja hetkel. 

Meil on parim issi, sest üheskoos oleme palju üle elanud ja sellest hoolimata on ta meie kõrvale jäänud. Ta on meile õpetanud, kuidas raskustest hoolimata jääda iseendaks, ning lüüa elus läbi. Ta õpetab oma kannatlikkusega palju nii mulle kui ka oma lastele. Selleks, et miski valmis saaks tuleb olla kannatlik. Ta hoiab ja toetab iga hinna eest oma pere, sest see on tema suurim aare. Ta annake meie eest kõik, mida peabki üks issi tegema. Ta on meie lõvi, kes kaitseb ja hoiab meid. 

Küsides praegu Carola käest, milline on meie issi? Vastab ta nii: "Tal on kroon. Talle meeldivad kommid ja jäätis. Talle meeldib meiega mängida. Ta otsib oma taskulambiga oma töökohta. Ta on kunik (kuningas) ja tal on võlukepp ning tal on kingad jalas. Aitab küll, ma rääkisin juba nii palju oma issist". 

Eile kui ma ta käest küsisin, milline on meie issi, siis vastas ta nii. "Minu issil on hästi pikad juuksed ja ta on helepruun. Ta on hästi ilusa krooniga ja ta peab muutuma poniks, kellel on lokid. Ta tahab minuga mängida, laulda, teatrit teha. Minu issi oskab plaksutada, mängida. Talle meeldivad kommid. Mulle meeldib koos issiga meisterdada, teha palju nalja, lõigata, kokata, raamatuid vaadata". 

Lasteaias kirjeldas Carola oma issit nii. "Minu issi töötab uues kohas. Ta on hästi, hästi helepruun. Ma mängin temaga ja räägin temaga igasuguseid juttusid. Talle meeldib sibula kontsert. Issi nime ma ei mäleta".

Peale issi on meie laste elus ka üks väga vahva vanaisa, kelle kohta ütles Carola nii: "Minu Sassal on binokkel ja ta otsib. Ta otsib pimedas töökohta. Minu Sassa näeb välja hästi helepruun. Ta küsib mu käest, millal me tuleme? Talle meeldib vahest laulda, lalalalaaaa..., mängida koos minuga, rõõmustada, meisterdada ja kokata. Talle meeldib nutta. Mulle meeldib Sassaga iga päev keerutada, laulda, mängida bussi mängu, kustutada. Ma armastan oma Sassat". 

Nõustun Carolaga, sest on näha, et Sassa on tema elus üks väga, väga tähtis ja oluline tegelane nagu tema issigi. Võib vist öelda, et ta on 100ga oma vanaisa fänn.

Lõpetuseks ühed Carola sõnad, mis ta eile issi kohta ütles:
"KALLIS ISSI, OLED MEILE KALLIS. ISSI, SA OLED MEILE ARMAS".

Nõustun 100% Carolaga mõtetega ja olen temaga nõus, sest meie issi ongi meie pere kuningas. Ta on meie laste jaoks lihtsalt nii eriline ja tähtis, sest ikka ja jälle kui issit ei ole küsib ta, kust ta on? Soovides issile ilusat tööpäeva või küsides, millal ta töölt tuleb, näitab seda, et ta on talle kallis. Vennake oskab ka oma ootust ja emotsiooni näidata kui teeb sellist häält nagu ahmiks õhku ja hüüaks õsss.
Mainimata ei saa ka jätta, et ta hellitab oma lapsi kõigega. Nagu ka Carola ütles, et issile meeldib magus ja jäätis. Nii on ka meie issiga. Ta oskab olla nendega karm, aga samas on sama pehme ja magus nagu üks hea ja kohev jäätis. 

Meil on maailma parim issi, keda võib oma lastele tahta.


Minu kuningas oma printsi ja printsessiga 

Vot nii kreisilt rõõmsad ja naljakad me olemegi.
Emotsioonid loevad.

Minu ristiisa ehk isa, meie kallite pudinatega.

Küünlavalgus ainult talle

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...