kolmapäev, 13. november 2019

Õnneks piisab natukesest

Hommikus, 

Kell on alles mega vähe ja mina juba üleval. 

Saatsin oma Musununnu ilusti tööle ja pugesin ise sooja teki alla tagasi. Eriline naine ikka, onju😁. 
Kuna Carola ei ole nõus mingitel põhjustel oma toas magama, siis magab temagi meie toas. Hetkel on nii mõnus kuulata enda ümber nohisevaid lapsi. Vennake küll just natuke nuttis, aga magab mõnusalt edasi🙏🏻💗. 

Täna kirjutangi natuke sellest kui õnnelik emme ma olen, sest õnn peitub ju väikestes asjades. Täna on kolmapäev ja meie poja on maganud juba kolm ööd megaaa ilusti. Thuithuithui...  Ma ei ole pidanud öösel ärkama, et teda rahustada, toita, kaisutada või mõnda muud trikki tegema. Ta on meil algusest peale üks mega supper tuduja olnud, nagu ta õdegi. Jah, tuleb ka ette öid, kus olen hullumise äärel või uni on nii meeletu, sest magamine on olnud napp. Nii on ka kogu ülejäänud päev pees, sest pole jaksu ja tahtmist midagi teha. See kõik käib vanemaks saamise juurde ja kaob sama kiirelt nagu beebidki, kes kasvavad iga päevaga aina tublimaks ja tragimaks. 

Päeval kahe lapsega tegelemine on ka paras tegemine. Küll tahab üks midagi, siis teine, siis jälle esimene ja siis jälle teine. Niimoodi kordi ja kordi. Lõpuks kui nad ka päeval magama jäävad on supper. Natuke pausi ja vaikust on vaja, et päev ikka valutult õhtusse veeretada. 
Pean ausalt tunnistama, et isegi see aeg kui Carola on lasteaias on natuke nagu puhkus. Seda ennekõike sellepärast, et vennake saab rahus omi asju teha ja toas on natuke vaiksem ja muidugi kord😁. 
See ei tähenda nüüd seda, et saadan ta jalust ära ja plaksutan käsi, et sain lapse jalust. Eii kindlasti mitte. Seda tunnet ja mõtet mõistavad vast kõige paremini need, kellel on lapsed. 

Ma olen mega õnnelik selle üle, et Saatus kinkis meile meie poja, kes on meid palju õpetanud. Nüüd kui ta on meil juba aastane ja igati tubli ning tragi... 
See on lihtsalt nii vahva ja äge, kuidas nad juba õega püüavad koos mängida. Hetkel on see küll pigem kõrvumäng, sest mõlemad ajavad omi asju, mis ongi normaalne. Jah, eks nad kaklevad ka ja nuttu, kisa ning riidu on omajaga, aga koos mängimine ja naermine kaalub selle kõik 1000% üle. 

Olen mega õnnelik selle üle, et mul on nii tublid lapsed. Eriti rõõmsaks teeb see, et vennake on lasknud meil ilusti magada. Jah, öösiti tegelen mina pigem lastega, et Musununnu saaks magada, sest vaja ju tööl käia. Puhanuna on seda 100x kergem teha kui väsinuna. Nagu me teame, siis ka puhanud emme on 100x tublim ja tragim. Nii ka mina.


Mõnusat päeva. 

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...