laupäev, 30. november 2019

Trummipõrin...üks väga vahva ja äge uudis

Heihopsit

Mõnusat laupäeva õhtut ja mõnusat olemist Teile, mu armsad lugejad.  

Minul on olnud igati vahva ja tore laupäev. Hetk tagasi ärkasin mõnusast tukust ja nüüd naudime koos perega laupäeva õhtut.

Algatuseks käisin laadal müümas, mis tuli minu plaanidesse ootamatult, aga olin ise väga rõõmus ja rahul. Nägin inimesi, keda ma muidu ei näe ja saime rääkida, kuidas läheb ning muust maast ja ilmas. Sain rääkida natuke endast, et kuidas meil läheb ja mis ma teen. Sain isegi kiita kordi, et olen ikka nii tubli, et suudan kõike seda käsitööd ja asju teha enda kahe lapse kõrvalt. See tegi kõrvale kohe pai ja andis palju motivatsiooni ja energiat juurde. 
Peale selle sain veel komplimente, et näen väga hea välja, mis tegi taaskord kõrvale pai. Asjad liiguvad tõesti nii õiges suunas.

Üks igati korda läinud käik ja vahvad tunnid. Seda enam, et saan teha seda, mis pakub mulle lusti, rõõmu, lõõgastust ning naudingut ja palju muud. 

Peale selle, et hommikupoolik oli tore ja vahva, ning teenisin lastele ka natuke taskuraha, siis on tänane õhtu olnud ka väga tore, sest meiega on ühinenud meie kallid lapsed.  Meile tulid külla Sannu ja Ketu, keda Carola juba ammu ootas.

Lapsed käisid ka laadal ja ostsid piparmündiga piparkoogitainast ning tegid siin piparkooke ja kaunistasid ka, mis pakkus Carolale palju lusti. Üks vahva piparkook sai päkapikule ka tehtud, kes homme ehk ikka tuleb. 

Õhtu tuleb kindlasti vahva ja tore, sest oleme end mõnusalt diivanile sättinud ning vaatame üheskoos multikat. Võib olla pühime mõnelt lauamängult ka tolmu maha ja mängime mõne vahva mängu. Eks seda näitab aeg. 

Üks kvaliteetne aeg koos perega, mida olen alati väga hinnanud. 

Aga nüüd on mul veel üks väga vahva ja äge uudis.

Trummipõrin...teen teatavaks ühe vahva asja.
See ei ole saladus, et homme on algamas advendiaeg ja jõulukuu. Jõulud on andmise ja kinkimise aeg. Sel puhul tahan kinkida ka mina Sulle ja su lähedasele midagi.
Kas kõlab põnevalt? Kõigest lähemalt juba homme. 
Vastukajas saad anda ka oma tagasiside. Jäädes täitsa anonüümseks.

Mõnusat laupäeva õhtut.
Loodan, et see on sama tore ja vahva ning perekondlik nagu mul, mis teeb mulle alati palju rõõmu. 








Uudistavad lund

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...